به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
احسان سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 342 مشاهده پرسش
سلام آقای دکترمن پسری19ساله ام،خیلی وقته که بعد ادرار کردن ازمثانم یه مایع سفید شبیه چرک خارج میشه یعنی یه احساس انسداد در مثانم میکنم و وقتی به خودم فشار میارم خارج میشه متاسفانه قبلا استمنا میکردم ولی حالا ترک کردم حالا چیکار باید بکنم ،آزمایش ادرارم دادم خوب بوده وسونوگراف منم خوب بود-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اینحالت طبیعی است
-
- با سلام اقای دکتر ایا واریکوسل ساب کلینیکال برای ورزش بدنسازی مضر است وایا امکانش هس که تبدیل به واریکوسل وخیم تری بشه
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بله امکانش هست
-
- سلام
خسته نباشید آقای دکتر
آقای دکتر می خواستم ببینم هزینه جراحی میکروسکوپیک واریکوسل حدودا چقدر میشود؟؟؟
…………باتشکر………..-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
حدود ۲ تا ۲ و نیم
-
- با سلام آقای دکتر خسته نباشین
می خواستم سوال کنم من معتاد به خودارضایی هستم و متاهل هستم و تابحال نتوانستیم عمل دخول را انجام دهیم در هنگام دخول آلت تناسلی من ز حالت نغوظ می افتد آیا دلیلش خودارضایی می باشد ؟
ببخشین آقای دکتر من سوال بالایی را چند وقت پیش از شما پریسیدم شما پاسخ دادید به احتمال زیاد بله
آیا درمانی برای این مشکل وجود دارد و اگر وجود دارد درمانش چیست یا اگر در تبریز پزشک معالج این مشکل را می شناسید به ما معرفی کنید . خیلی ممنون با تشکر وحید از تبریز-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
مشكل شما بيشتر جنبه. واني دارد وبايستي با روانشناس يا سكسولوژيست مشورت كنيد
-
- با سلام خدمت آقلی دکتر
من در حدود 2 ماه پیش رابطه جنسی دهانی با همجنس خود داشتم و در این رابطه پزیرنده رابطه دهانی بودم
بعد از آن دچار سوزش ادرار و درد در بیضه ها شدم به پزشک داخلی مراجعه کردم و به من 800 میلیگرم سفسکسیم خوراکی و 1 گرم آزیترومایسین تک دوز خوراکی دادند ولی موثر نشد دوباره به پزشک مراجعه کردم به من 250 میلیگرم سفتریاکسون عضلانی و 2 هفته داکسی سایکلین 100 دادن در زمانی که دارو را مصرف میکردم خوب بودم به محض تمام شدن کپسول ها درد در بیضه سوزش ادرار و شروع شد بارها به دکتر مراجعه کردم و تست ساده ادرار دادم ولی جواب آن منفی بود تست کالچر برای سوزاک و کلامیدیا دادم و منفی بود
اما در حال حاضر سوزش دایم ادراری دارم پروستات من هم درگیر شده و درد داره بین مقعد و آلت تناسلی من هم درد داره حال عمومیم خوب نیست و دلذت درد و تهوع دارم
خواهش میکنم منو راهنمایی کنید خواهش میکنم
در حال حاضر ایران نیستم که بتونم حظوری خدمت شما برسم
ممنونم-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۷ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
مدتی برای یک ماه تاوانکس و کلاریترومایسین استفاده کنید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

