به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جباری عزیز.بدون تملق و چاپلوسی واقعا از وقتی که میذارید ازتون متشکر و ممنونم.جناب دکتر بنده دو ماه پیش درد شدید کلیه گرفتم که به صورت مقطعی به مدت سه روز ادامه داشت.به دکتر عمومی مراجعه کردم و پس از پیگیری گفتند که چیزی نیس و شاید شن باشد.درضمن دو بار هم در یک سال گذشته طبق عادت به سونو گرافی رفتم که آخرین مراجعه شش ماه پیش بوده و چیزی ننشان نداد.در یک ماه گذشته درد شدیدی نداشتم و هراز چند گاهی تیر کشیدن های خیلی کم احساس میکنم و چند روز پیش هم درد زیر بیضه و مثانه داشتم.آزمایش دادم و دکتر متخصص داخلی پس از بررسی قرص افلوکسیر و تکرار آزمایش بعد از ده روز را تشخیص دادن.نتیجه آزمایش هفته پیش و شش ماه پیش را ارسال کردم.اگر امکان دارد یک نگاهی کنید و اگر به پیگیری بیشتر نیاز است به دکتر کلیه مراجعه کنم.ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصيه مي كنم توسط ارولوژيست معاينه شويد
  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 319 مشاهده پرسش
    سلام . وقت بخیر. اقای دکتر طول الت بنده 12 سانی متر هست.و اضافه وزن شدیدی دارم . حدود 30 کیلو . سوال من این هست کاهش وزن چه مقدار طول الت را تغییر می دهد., و سوال دوم من در ابتدای ازدواجم طول التم 13 سانت بوده و الان کوچکتر شده . 12 — و شاید بعضی از وقت ها به 11 سانت برسه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      با رسيدن به وزن ايده آل اوضاع خيلي بهتر مي شود. سايز الت به ميزان خوني كه در ان جريان دارد بستگي داشته و تغيير مي كند
  • تصویر کاربر محمدرضایی یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جباری عزیز.بدون تملق و چاپلوسی واقعا از وقتی که میذارید ازتون متشکر و ممنونم.جناب دکتر بنده دو ماه پیش درد شدید کلیه گرفتم که به صورت مقطعی به مدت سه روز ادامه داشت.به دکتر عمومی مراجعه کردم و پس از پیگیری گفتند که چیزی نیس و شاید شن باشد.درضمن دو بار هم در یک سال گذشته طبق عادت به سونو گرافی رفتم که آخرین مراجعه شش ماه پیش بوده و چیزی ننشان نداد.در یک ماه گذشته درد شدیدی نداشتم و هراز چند گاهی تیر کشیدن های خیلی کم احساس میکنم و چند روز پیش هم درد زیر بیضه و مثانه داشتم.آزمایش دادم و دکتر متخصص داخلی پس از بررسی قرص افلوکسیر و تکرار آزمایش بعد از ده روز را تشخیص دادن.نتیجه آزمایش هفته پیش و شش ماه پیش را ارسال کردم.اگر امکان دارد یک نگاهی کنید و اگر به پیگیری بیشتر نیاز است به دکتر کلیه مراجعه کنم.ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اطلاعات تان براي اظهار نظر كافي نيست بهتره به ارولوژيست مشورت كنيد
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 256 مشاهده پرسش
    با سلام،با درد و تورم بیضه به دکتر مراجعه و پس از سونو تشخیص دکتر بر وجود کیست و عفونت کهنه. در بیضه سمت راست ،وباتجويز انتی بیوتیک شروع نمودن،آیا نیاز به جراحی هست یا با انتی بیوتیک از بین میرود،در ضمن از ناحیه سمت راست به شکم و کلیه نیز درد احساس میشود که با انجام یونگ هیچ مشکلی در کلیه ندارم ولی درد دارم،لطفلا راهنمایی کنيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم.
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 4076 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما : جناب دکتر جباری بنده اوایل آذر ماه 95 پسر 4ساله خود را بدلیل هیپوسپادیاس در بیمارستان دنا شیراز جراحی نموده … بعد از ده روز لوله را از آلت بچه طبق تجویز جراح بیرون اورده تا چند روز اول بعد از خروج لوله پسر من براحتی ادرار میکرد اما بنا به خواست پزشک مربوطه یک روز در میان با نوک درجه تب در سوراخ الت بچه توسط خود دکتر زده میشد جهت رفع گرفتگی مجرا و سوراخ جدید نوکی آلت اما پس از چند روز مشاهده کردیم هنگام علاوه بر نوک آلت ادرار از زیرآلت قطره قطره می آید نزد پزشک بردیم و احتمال فیستول داده ….اما اصرار جراح این است که باید با درجه طب هر روز به نوک مجرا زد جهت به وجو نیامدن فیستول …آیا درمان فیستول مشکل می باشد …یا عمل اولیه ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید در صورت نیاز خدمت برسیم … با تشکر شمشیری از شیراز
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      تنگي سوراخ جديد باعث بروز فيستول مي شود نيازي به مراجعه به تهران نيست در همان شيراز درمان را پيگيري كنيد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید