به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محسن یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2533 مشاهده پرسش
    برادرم ابتدای 5 ماهگیش است . تقریبا از دوماهگی به بعد توده کوچکی در بیضه اش مشاهده شد ( سمت راست) . تقریبا بعد از ختنه و واکسن دو ماهگی الان بزرگ تر شده . سونوگرافی تشخیص کیست اپیدیدیم بیضه داده . جراح کودکان گفته است باید جراحی شود. ایا برای ایندش مشکلی ناباروری پیش نمی اید؟ممکن نیست دوباره برگردد ؟ اگرجراحی نکنیم مشکلی پیش نمی آید؟

    سپاس گذارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بستگي به سايز و علايم دارد
  • تصویر کاربر امید.ش یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 267 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر…بنده چهار ساله ازدواج کردم ولی یه مدتی هست که حین نزدیکی دچار اختلال نعوذ میشم و نزدیکی به خوبی تموم نمیشه بنظرتون چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر احمدبداغی یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    سلام .ضمن خسته نباشید .پس اگه بیضه با نشستن در وان آبگرم پایین بیاد وبرسه به کیسه بیضه نیازی به جراحی نیست هرچند هم سطح با بیضه چپ نباشه ومهم حرکت کردن بیضه راست به سمت پایینه . صمیمانه متشکرم .اجرکم عندالله
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      هم سطح بودن بيضه ها مهم نيست مهم اينه كه غالبا پايين باشد
  • تصویر کاربر علیرضا یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    من حدود 4سال وازکتومی کردم آیا امکان برگشت وجود دارد؟ به چه روشی عملش مشکل است؟ حدودا هزینش چقدر است؟ سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      امكان برگشت هست ولي نه صد در صد
  • تصویر کاربر ahmad یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 285 مشاهده پرسش
    سلام
    من چند روزی هست که در بیضه چپم درد خفیفی احساس می کنم البته نه مداوم هر چند ساعت یکبار و این موضوع به من استرس داده میخواستم بدونم چیکار باید انجام بدم.
    البته من کارک طوریه که باید پشت کامپیوتر بشینم و با وسیله خودم در حال رفت و آمد از منزل به محل کارم هست اینو گفتم شاید به تشخیصتون بهتر کمک کنه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید