به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مجتبی یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 270 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر جباری من یه عکس از عمل جراحی شما دیدم و خواستم بدونم برای افزایش طول الت چه شرایطی لازمه بنده ۲۵ سال دارم و طول آلتم تقریبن ۱۳ یا ۱۴ سانت است که خیلی از این مشکل رنج میبرم به همین دلیل ازدواج نمیکنم گفتم ببینم شما راه حلی برای مشکل من دارین یا میشه عمل کرد ممنون میشم جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      13 سانت نرماله و مانعی برای ازدواج نیست
      برای آشنایی با نحوه ی اندازه گیری سایز آلت و روش جراحی افزایش سایز آلت و همچنین عوارض و میزان اثربخشی آن به لینک زیر مراجعه کنید
      https://drjabbari.com/1954
  • تصویر کاربر emertat یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من حدود ۱.۵پیش مبتلا به زیگیل تناسلی شدم من با شخصی رابطه داشتم ولی رابطه من فقط این بود که آلت ایشون رو در دهان کردم فقط همین وهیچ کار دیگه ای نکردم میخوام بدونم آیا اینجوری ناحیه تناسلی من زیگیل میزنه ؟یا اینکه همسرم با کسی دیگه رابطه داشته من از ایشون گرفتم ؟واینکه اول من زیگیل زدم در دوران بارداری و وقتی که بعد از یکسال من خوب شدم همسرم زدن
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      میخوام بدونم آیا اینجوری ناحیه تناسلی من زیگیل میزنه ؟………………….خیر
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 246 مشاهده پرسش
    عرض سلا وخسته نباش
    میخواستم بدونم برای درمان پیرونی و کجی آلت دستگاه لارجرباکس بهتره یا دستگاه وکیوم.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      وکیوم بهتر هست
  • تصویر کاربر مهرداد یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    سلام .مدتی هست که زگیل تناسلی دارم (12 عدد ) که درناحیه مقعدهم میباشد .به تازگی یک زگیل درداخل مجرای ادرارم زده که قابل رویت میباشد .آیا بالیزربرطرف میشود وهزینه لیزرچقدراست .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بله برطرف می شود
      به تعداد و سایز و محل زگیل ها بستگی دارد لذا بدون معاینه نمی توانم هزینه لیزر را مشخص کنم
  • تصویر کاربر تختی یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 1438 مشاهده پرسش
    پسر من چهارده ماهه هست زمان تولد تشخیص هیپوسپادیاس خفیف همراه با کردی داده شد و تحت نظر بود. مکان خروج ادرار درست در سر الت و جای طبیعی هست ولی حالت کردی هست یک مقدار هم حالت ختنه داره. متخصص اطفال اعتقاد دارن میزان کردی کم هست و ارتجاع لازم داره و نیازی به جراحی نداره و ختنه بشه ولی متخصص ارولوژی اعتقاد به جراحی دارن. ادرار مستقیم هست و انحراف نداره ازمایشات ادرار و سونوگرافی کلیه و مجاری هم خداروشکر مشکلی نداشته. لطفا راهنمایی کنید چه کنم عمل لازم هست یا خیر و اینکه در صورت لزوم جراحی اگه به 2 سالگی به بعد موکول بشه مشکلی پیش میاد ؟ ترجیح می دیم قبل از دوسالگی بیهوشی نداشته باشه. ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظر دقیقی بدهم ولی بر اساس توضیحات شما در موارد خفیف کوردی و هیپوسپادیاس، جراحی ضروری نیست و تا حدودی اختیاری و سلیقه ایست. انجام جراحی بعد از ۲ سالگی ایرادی ندارد.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید