به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر خانم یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 264 مشاهده پرسش
    با سلام
    نامزد من عمل واریکوسل در طولل دوران خدمت عمل واریکوسل انجام داده است و قبل از عمل از ایشون تست اسپرم گرفته شده که به ایشان گفته شده که اسپرم ها ضعیف هستند ولی 60 در صد اسپرم در مایع بوده خواستم بدون امکان داره این عمل باعث نازایی شود و یا تاثیری در بدتر کردن وضعیت اسپرم بذاره
    و اینکه ایشون خودشون می گن بعلت خودارضایی فکر می کنن که انزال زود رس دارن ایا قابل درمان است و اینکه اصلا ممکنه است که این انزال زود رس بخاطر خودارضایی بوده و بعد از ازدواج بدلیل رابطه جنسی واقعی رفع شود
    لطفا کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      عمل واریکوسل باعث بهبود کیفیت اسپرم و افزایش قدرت باروری می شود نه باعث نازایی.
      خودارضایی بعث زودانزالی نمی شود. زودانزالی درمان قطعی ندارد ولی با درواروهایی مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی 6 ساعت قبل از نزدیکی می توان آنرا کنترل کرد ولی تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود
      اسپری لیدوکائین 10% یا کرم زایلا-پی یکی از این داروهاست. 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت (بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). اگر از کاندوم استفاده نمی کنید بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید.
  • تصویر کاربر شنکر دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 314 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من آلام ده سانت است وزنم95کیلو
    من میخواستم از دستگاه ویکیوم یا الکساندر استفاده کنم به نظر شما کدام بهتره آیا زرگری دارد یا نه
    لطفا راهنمای کنید
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      وکیوم موثرتر هست و اگر کشش بیش از حد داشته باشید به نعوظ و بافت آلت آسیب می رسد
    2. تصویر کاربر شنکر یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام دکتر
      من دستگاه ویکیوم را خریدم حالا شما می گوید که استفاده نکنم؟؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      چون در نهایت تاثیر قابل توجهی در افزایش سایز ندارد شاید استفاده نکردن آن منطقی تر باشد با اینحال تصمیم گیری با خودتان است.
    4. تصویر کاربر شنکر دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام دکتر
      شما به بعضی از عزیزان گفتی که بجای قرص از دستگاه ویکیوم استفاده کنند؟
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      الان هم می گویم موثر هست اما این تاثیر قابل توجه نیست ولی نسبت به دارو که به هیچ وجه اثر ندارد بهتر است ولی بایستی مراقب عوارض آن باشید و با شروع درد، سوزش، ورم و کبودی استفاده از آن را قطع کنید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر صابر یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 282 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    من 32 سالمه و مشکل زود انزالی دارم
    2 تا هم بچه 5 و 2 ساله دارم
    مدت نزدیکی و دخول کمتر از 2 دقیقه است
    لطفا راهنمایی بفرمایید .
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      زودانزالی درمان قطعی ندارد ولی با درواروهایی مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی 6 ساعت قبل از نزدیکی می توان آنرا کنترل کرد ولی تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود
      اسپری لیدوکائین 10% یا کرم زایلا-پی یکی از این داروهاست. 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت (بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). اگر از کاندوم استفاده نمی کنید بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید.
  • تصویر کاربر احمد یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
    با سلام خسته نباشيد
    اقاي دكتر من25 سالمه در جواني چند باري خود ارضايي كردم ولي بد ترك كردم الان التم به صورت كامل نه سفت ميشه نه بلند خواعشنا راهنمايي كنيد چيكار ميتونم بكنم ايا دارويي هست كه بتونم مصرف كنم يا نه.
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      معمولا بعد از ازدواج درست می شود و نیاز به مصرف دارو در حال حاضر نیست
  • تصویر کاربر حسين یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان خسته نباشين واقعا ازتون ممنونم بابت راهنمايي هاي خوبتون…دکترطول الت من ١٢سانت هست ميدونم استاندارده ولي باز خيلي کوچيکه و واقعا خيلي زياد دارم رنج ميکشم از اين بابت شنيدم يه روش جراحي هست انجام ميدين که تا سه سانت به طول الت اضافه ميکنه من واقعا ميخام اين جراحي رو انجام بدم خواهش ميکنم منو نااميد نکنينو بگين اين روش جواب ميده خواهش ميکنم جواب بدين ومنو از نگرنيه شديد نجات بدين ممنونتونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      جراحی معمولا 1 تا 2 سانت افزایش می دهد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید