به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر حجت چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 357 مشاهده پرسش
    سلام . من یه قرص به عنوان قرص تاخیری به نام کلومیپرامین 50 خریداری کردم . سوال داشتم که اگر قرص را مصرف کرده و عمل نزدیکی را انجام ندهم و ارضا نشوم آیا ضرر دارد چراکه از آن روز به بعد ( 2روز پیش) چشمانم کمی درد میکند . لطفا پاسخ دهید . ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      نه ضرری ندارد
  • تصویر کاربر سعید چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 368 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید ، چند ماهی است متوجه وجود دو سه لکه حدودا نیم سانتیمیتری رو سر آلتم شده ام ، آیا چیز مهمی است ؟؟؟ لکه ها کمرنگ تر از پوست اطراف هستند
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم
  • تصویر کاربر پ یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 227 مشاهده پرسش
    با سلام. در خواب صدای تق از خواب بیدارم کرد . کبودی نداشت. الان بعد 2 سال میگذره و مطلبی در مورد شکستگی برام اومده بود که منو به فکر انداخته. الت من در حالت نعوظ از بیخ رو به پایین است . ایا الت من شکستگی داره و ایا مشکلی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر
    2. تصویر کاربر پ چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      شرمنده . پس دلیل پایین بودن الت هنگام نعوظ چی می تونه باشه .؟ایا به متخصص مراجعه نیاز هست یا نه؟؟ با اشکر
    3. تصویر کاربر پ جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      مشکلی در زمان ازدواج پیش می اید .؟ ایا جراحی نیاز است یا نه؟؟ممنون از پاسخ و سایت .
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      می توانید از همین طریق عکس بفرستید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر تابان چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 307 مشاهده پرسش
    سلام دکتر ببخشد من در مورد مشکل پسر ده ساله ام به شما گفته بودم که از سمت راست زیر شکمش تا سمت راست التش درد میکرد میخواستم خواهش کنم اگر ممکن است جواب سوال را به این ایمیلم بفرستید قبلا از راهنمایی و کمک شما متشکرم و ممنون که برای ما وقت میگذارید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      امکانش نیست
  • تصویر کاربر راد یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 269 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر 5ماهه ای دارم ک 35روزگی ختنه شد و بعد از افتادن حلقه آلت تناسلیش ب داخل چربی عانه فرورفت درمورد درمانش می خواستم بدونم چکار باید کرد؟9کیلو وزن پسرمه.
    ختنه توسط دکتر متخصص اطفال انجام شد. این عکس از اینترنت کاملا مشابه حالت پسرمه با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      اینحالت معمولا به دلیل چاقی و چربی زیاد پوست اطراف آلت ایجاد می شود و با رشد بچه و لاغر شدن بتدریج بهتر می شود. البته بهتره توسط ارولوژیست معاینه شوند چون گاهی چسبندگی پوست بعد از ختنه می تواند علت آن باشد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید