به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر حیدر جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 237 مشاهده پرسش
    مرد 42 ساله. دو سال طلاق گرفتم. ضعف جنسی هم در مرحله اریکشن یا نعوظ و هم در زودانزالی . سلامت عمومی خوبی دارم.. اندکی اضافه وزن. مشکل قلبی کلیوی کبدی قند، فشار چربی …ندارم. حدود پنج سال پیش یک ازمایش تخصصی کمبود تستسترون را نشان داد. . خود ارضایی هم هز نوجوانی داشتم. . دنبال درمان تخصصی و حرفه ای فراتر از توصیه های عمومی میگردم. ساکن اهواز.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      برای درمان مناسب ابتدا بایستی علت را یافت لذا نیاز به شرح حال دقیق و کامل و تکرار آزمایش هورمونی و شرج حال مناسب و بررسی غروقی و احتمالا ارزیابی روانی هستید
  • تصویر کاربر شهاب جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 251 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید از آقای دکتر
    راستش رو بخواهید من یکسال و نیم میشه که یک توده زیر بیضه چپم اومده که آلان نسبت به قبل کمی بزرگ تر هم شده گفتم ببینم آیا این می تواند سرطان بیضه باشد یا نه؟ هنوز هم به دکتر مراجعه نکرم
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید که باید چکار کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      با توجه به زمان زیاد از بروز توده خیلی بعیده سرطان باشد با اینحال معاینه و سونوگرافی بیضه ها را توصیه می کنم
  • تصویر کاربر میلاد جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 277 مشاهده پرسش
    با سلام من ۲۲ سالمه مشکل دفع ادرار داشتم رفتم دکتر معاینه کرد گفت عفونت پروستات هست ۲ سال پیش چندین بار از جلو و یک بار اژ عقب با یک نفر رابطه جنسی داشتم.خواستم ببینم این بیماری درمان قطعی داره با این داروهایی که دکتر برام نوشته؟و اینکه این بیماری روی توان جنسی و بچه دار شدنم تاثیر داره یا خیر.البته این نکته هم عرض کنم شاید حدود یک سالی هست بعد از انزال کمی درد دارم و انگار زیر شکمم درد میکنه ولی مشکل دفع ادرارم نزدیک ۲ هفته هست که اومده با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      خواستم ببینم این بیماری درمان قطعی داره با این داروهایی که دکتر برام نوشته؟…………………………..غالبا درمان می شود گاه نیاز به درمان های طولانی تر است
      و اینکه این بیماری روی توان جنسی و بچه دار شدنم تاثیر داره یا خیر…………………………..خیر
  • تصویر کاربر مهدی پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 254 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من وقتی ترامادول میخورم خیلی سکس بهم حال میدهد آیا پیشه به طور دائم استفاده کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      ترامادول مخدر است و اعتیاد آور و در دراز مدت می تواند نتایج عکس دهد
  • تصویر کاربر مهدی پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 331 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید من وقتی لیدوکایین استفاده میکنم هم سوزش دارم هم حال نمیده بهم سکس چیکار کنم؟؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      اگر واقعا با لیدوکائین مشکل دارید بایستی از قرص هایی مثل آسنرا استفاده کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید