به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر شهاب دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر آقای دکتر من در ناحیه تنه ی آلت تناسلی برای اولین بار یه زگیل داشتم که چند روز پیش به روش درمان خانگی با سرکه تصمیم به برداشتنش کردم اما مشکلی که پیش اومده روز بعد یه بخش زیادی از پوست آلت تناسلی سیاه شده بود و بعد از اقدام به برداشتن پوست سیاه متوجه شدم یه بخش زیادی از پوست آلت تناسلی از بین رفته و انگار توی اون ناحیه دیگه عروق خونی نیست و به رنگ زرد در آمده که احساس درد هم نسبت به پوستش ندارم ولی 2روزه هیچ تغییری رو بهبودیش ندیدم خواستم بفرمایید چه اتفاقی افتاده و آیا خوب میشم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      از کرم های ترمیمی مثل آلفا یا سیکالفیت استفاده کنید ولی اگر احساسا می کنید عفونت کرده است از پماد موپیروسین استفاده کنید
  • تصویر کاربر سعیداکبری سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 270 مشاهده پرسش
    آقای دکتر جباری خواهش میکنم یه دارویی چیزی تجویز کنید تا من از شر این درد خلاص بشم باور کنید من از کار و زندگیم افتادم یکسال هست که این بیضه ها من کشته یعنی ازترس بیشتر شدن درد یه ذره تحریک بشم با خانمم نزدیکی میکنم و خودمو ارضا میکنم خانمم هم دیگه از دستم ناراحته ازپس مسائل جنسی من برنمیاد التماس ازتون میکنم یه دارویی برای من تجویز کنید بهترین دارو حتی اگه قیمتش زیاد باشه آمپول هم باشه اشکال نداره فقط منو خلاص کنه از این درد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه و بررسی های لازم نمی توان داویی تجویز کرد
  • تصویر کاربر مهدی سه شنبه ۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
    باسلام…من مدت زیادیه که واریکوسل درجه 3 سمت چپ دارم…تقریبا یک ساله که درد بدی در ناحیه کلیه چپ احساس میکنم…علت چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      هر درد پهلویی الزاما منشا کلیوی ندارد و توصیه می کنم سونوگرافی از کلیه ها انجام دهید
  • تصویر کاربر سعید سه شنبه ۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    من مدت یکسال هست که بیضه هام درد میکنه یه شب داشتم با دوست دخترم صحبت میکردم فشار جنسی بهم اومد ولی خودمو ارضا نکردم بیضه هام شدیدا درد گرفت پیش دکتر شیراز هم رفتم سونوگرافی هم بالای ده مرتبه گرفتم ولی اصلا چیزی معلوم نمیشه با وجود اینکه درد شدید دارم اصلا دکترا نمیتونن تشخیصش بدن الان زن هم گرفتم هم خوب نشدم لطفا به من کمک کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      واقعیت اینه که گاهی اوقات علت درد بیضه مشخص نمی شود اگرچه شرح حال دقیق و معاینه دقیق و سونوی دقیق می تواند برای پی بردن به تشخیص کمک می کند و اگر بازهم تشخیص داده نشد می توان مدتی بین یک تا ۳ ماه داروهای آنتی بیوتیکی و / یا ضد التهاب استفاده کرد
  • تصویر کاربر خلیل دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 210 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام، جناب آقای دکتر، بنده 32 سال است. پنج سال متاهل شدم، فرزند هم دارم، ناگاهان احساس دارم آلت تناسلی من بی هوش شده، موقع برقراری رابطه جنسی آلت تناسلی کاملا بزرگ نمی رسه و احساس دارم کوچکتر شد … این من را خیلی اذیت می گنه، روحیه من خیلی بد شد و نمی دانم چرا اینطور شد ….، امیدوارم من را راهنامیی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      توصیه می کنم حضورا به متخصص ارولوژی جهت بررسی و معاینه و درمان مراجعه کنید
    2. تصویر کاربر خلیل سه شنبه ۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      خیلی سپاسگزارم آقای دکتر،
      اگر یک دکتر هست که توصیه می کنید، خیلی لطف می کنید.
      با تشکر .
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      اگر تهران هستید به مطب مراجعه کنید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید