به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی شنبه ۲۲ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید.من حدود مدت 2 سال تو نعوظ مشگل دارم بعضی وقتا نمیشه یا خوب نمیشه .رفتم دکتر دکتر اول قرص تیافیل بهم داد و گفت هر شب بخور که خیلی مشگل ساز بود.دکتر دوم قرص تقویت قبای جنسsinorix و مولتی ویتامین و قرص ایمی پرامین داد.بازم مشگلم حل نشد چکار کنم؟من26 سال سن دارم و هقد هستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      به نظر من مشکل شما جنبه ی روانی دارد و بهتر است با روانپزشک مشورت کنید
  • تصویر کاربر احمد شنبه ۲۲ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 240 مشاهده پرسش
    یا سلام خدمت آقای دکتر
    49 سالمه چند سالی که ناتوانی جنسی دارم فقط با قرص توان جنسی دارم
    متوجه شدم که این قرصها عوارض دارن خانمم اجازه نمیده مصرف کنم
    آیا راهی دیگه ای هست ؟
    خیلی از این قضیه رنج میبرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      نه راه دیگری نیست ضمن اینکه اگر بیماری قلبی ندارید عارضه ی جدی نخواهید داشت
  • تصویر کاربر پوریا شنبه ۲۲ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 887 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من مدتی است که بعد رابطه جنسی و ارضا شدن از آلتم چند قطره خون میاد ،که کمی هم با سوزش همراهه
    دکتر ارولوژی رفتم که یه آزمایشی برای من نوشت که هزینه ش زیاد بود،حالا میخوام نظر شما رو بدونم در این مورد
    ممنون میشم کمکم کنین و علتش رو متوجه بشم
    لطفا به خطم مسیج کنین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      متاسفانه بدون آزمایش و بررسی های لازم نمی توان علتش را مشخص کرد گرچه بیشترین احتمال التهاب یا عفونت پروستات هست
  • تصویر کاربر مریم شنبه ۲۲ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    سلام با عرض خسته نباشید خدمت شما همسر بنده 30 سال سن داره و به تازگی متوجه شدیم که زیر بیضه هایش غده ای به وجود آمده و در هنگام نزدیکی بسیار درد دارد و الان نزدیک دو ماه است که به دلیل درد زیاد در این ناحیه قادر به نزدیکی نمی باشد و نسبت به این موضوع سرد شده در ضمن عمل واریکوسل را هم چند سال پیش انجام داده اما با تحقیقات اندک من در اینترنت با سرطان بیضه مواجه شدم اما فکرمیکنم همسر من در مراحل اولیه می باشد سوال بنده اینجاست که اگر ایشان عمل در آوردن بیضه را انجام دهد می تواند باز هم نزدیکی داشته باشد یا نه؟ در ضمن ما بچه نداریم. سه سال هم هست که ازدواج کردیم من و همسرم بسیار زوج احساسی هستیم و این موضوع ما را رنج میدهد چون وقتی همسرم حتی دست مرا میگیرد دچار درد در ناحیه بیضه می شود به همین دلیل دو ماهی است که از هم دوری می کنیم. همسرم دچار کم اشتهایی شده و سه کیلو از وزنش کم شده ذره ذره در حال آب شدن هست و من هم از لحاظ روحی به هم ریخته هستم . لطفا پاسخ سوال بنده را بدهید که آیا بعد از در آوردن بیضه باز هم هورمون مردانه دارد یا نه ؟ و یا اینکه دارویی برایش هست ؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      آیا بعد از در آوردن بیضه باز هم هورمون مردانه دارد یا نه ؟………………………..اگر فقط یکی از بیضه ها خارج شود مشکلی نیست ولی اگر هر دو بیضه خارج شود بایستی تا آخر عمر هورمون تزریق کنند
  • تصویر کاربر امیرعلی چهارشنبه ۱۹ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    سلام-پسری 24 ساله هستم،یک ماه است که پروستاتم درد میسوزه،چشمام قرمز میشه،زیر نافم درد میکنه،مقعد هم میسوزه،دمای بدنم بالا رفته مخصوصا در پا،2سالی هست برای موهام فیناستراید مصرف میکنم اما برای دوتاش افاقه نکرده میشه داروهایی رو معرفی کنید از داروخانه بگیرم مثه ساوپالمتو اگر لزوما نیازی به مراجعه دکتر نیست-در ضمن واریکوسل با دیامتر وریدی 3/5 چپ دارم حتما باید عمل بشه یا ضرورت نداره؟
    با تشکراز توجهات شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۹ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      به نظر من بهتره حضورا به پزشک مراجعه کنید. برای واریکوسل هم توصیه می کنم آزمایش اسپرم دهید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید