به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر Amir چهارشنبه ۱۹ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 280 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما دکتر جون
    من ۲۵ سالمه و یه بیضه نزول نکرده دارم به دکتر هم مراجعه ننموده ام چون میگفتن مادر زادی و دیگه نمیشه جراحیش کرد لذا از شما خواهشمندم با توجه به اینکه ازدواجم نزدیکه راهکار مناسب ارائه دهید
    از لطف شما ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۹ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      جراحی بیضه نزول نکرده در سن شما از ان جهت اهمیت دارد که در این جور بیضه ها شانس ابلا به بدخیمی بیشتر است لذا جراحی لازم می باشد ولی اگر بیضه دیگرتا سالم است مانعی برای ازدواج تان نیست
  • تصویر کاربر ناصر چهارشنبه ۱۹ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 242 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    آقای دکتر عزیز من به خاطر کوچکی آلت با خانمم مشکل دارم و داره زندگیم نابود میشه
    هر چی قرص و دارو مصرف میکنم اثر نداره در عرض 10 ثانیه تخلیه میشم دارم خودمم عذاب میکشم
    ممنون میشم راهنماییم بکنین
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۹ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
  • تصویر کاربر حمید شنبه ۲۲ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 252 مشاهده پرسش
    لطفا راهنمایی کنید هم خجالت میکشم پیش دکتر برم هم رنجور هستم از این مورد دوست دارم مثل چند سال پیش تعداد دفعات سکسم بیشتر باشد وهم دیر ارضا شم خلاصه دکتر جون مرا راهنمایی یا درمان بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      هیچوقت نیروی جوانی گذشته بر نمی گردد با اینحال می تواند از قرص ویاگرای ۵۰ میلی به شرط نداشتن بیماری قلبی استفاده کنید
  • تصویر کاربر مرتضی شنبه ۲۲ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 277 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خوبید؟راهی برای درمان زود انزالی که احتیاج به دارو هم نداشته باشه هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      تمرینات کگل KEGEL تا حدودی موثر است
  • تصویر کاربر مرتضی سه شنبه ۲۵ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 351 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید وقتتون بخیر غرض از مزاحمت میخوام بدونم راهی برای درمان خود ارضایی یا ترکش هست"؟من از 18 سالگی خود ارضایی میکنم و الان سی و سه سالمه یکی از همکارهای شما بهم گفتن چون مدت زیادی هست خود ارضایی میکنم دیگه نمیشه ترکش کردو هر دو هفته یه بار باید خود ارضایی کنم شما حرف ایشون رو تایید میکنید؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      من موافق نیستم ولی برای درمانش توصیه می کنم با روانپزشک مشورت کنید
    2. تصویر کاربر مرتضی شنبه ۲۲ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام آقای دکتر خوبید؟خسته نباشید از راهنماییتون خیلی ممنونم من میخوام خود ارضایی رو کلا کنار بزارم بعد از این همه مدت آیا کنار گذاشتن یک دفعه یا به مرور زمان خود ارضایی صدمه ایی بهم میزنه؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۵ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
      خیر صدمه ای نمی زنه
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید