به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
جاوید پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 831 مشاهده پرسش
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر
میشه در مورد تزریق داخل جسم غاری در انزال زودرس توضیح بفرمایید؟
این تزریق چطوری انجام میشه؟
مکانیسم کاریش چطوره؟
چی تزریق میشه؟
چقدر ماندگاری داره؟
چه عوارضی داره؟
ممنون میشم از راهنماییتون-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
تزریق داخل جسم غاری برای درمان اختلال نعوظ هست نه درمان زودانزالی
-
- سلام آقای دکتر
من دقیقا یادم نمیاد ولی فک کنم حدودا یک ماهه که این ضایعات زگیل شکل یا جوش مانند رو روی آلتم میبینم ولی فک نمیکردم بیماری خاصی باشه تا این که یه فیلم راجع بهش دیدم و شک کردم که نکنه hpv دارم. من 23 سالمه و 3 ساله که ازدواج کردم و به جز همسرم تا به حال با هیچ شخص دیگری رابطه ی جنسی نداشتم. خیلی میترسم خواهش میکنم راهنماییم کنید. اگر مبتلا باشم دیگه تا آخر عمر نمیتونم با همسرم نزدیکی کنم؟؟؟ از ضایعات عکس گرفتم و ضمیمه کردم. آیا مبتلا هستم؟ آیا اینا همون زگیل تناسلی اند؟ ممنون.-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
خیر زگیل نیستند
-
- باسلام
دختر8 ساله دارم که ازیک سال پیش مرتب دچار عفونت ادرار می شد وبا مصرف انتی بیوتیک تا 2یا3ماه خوب بود ودوباره … که حدود 4بار این تکرار شد با مراجعه به متخصص عکس رنگی وسونوگرافی سالم نشان داد ودکتر مصرف 6ماه شربت کوتریموکسازول نسخه کرد ولی من بعد 3ماه دارو رو قطع کردم چون خیلی اضافه وزن پیدا کرده ولی الان دوباره علایم عفونت دوباره برگشته به نظر شما باید چیکار کرد-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
همان کوتریموکسازول را استفاده کنند البته نیتروفورانتوئین هم می توان تجویز کرد یا یک شب کوتریموکسازول و یک شب نیتروفورانتوئین بدهید
-
- با سلام و خسته نباشید
من 6 ماه هست که ازدواج کردم ولی موقع نزدیکی با وجود تحریک زیاد اصلا ارگاسم نمیشم
البته دو سال قبل مبتلا به خود ارضایی بودم که ترک کردم.
ممنون میشم کمکم کنید.-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
ظاهرا شما به دیر انزالی مبتلا هستید متاسفانه درمان موثری برای دیر انزالی وجود ندارد
-
- با سلام و تشکر از شما. بنده 37 سال سنم هست و دارای یک فرزند دختر و یک فرزند پسر میباشم و تمایل به انجام عمل وازکتمی دارم. با توجه به محدودیتهای قانونی فعلی چگونه میتوانم این کار را انجام دهم؟ با تشکر
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
تا آنجاییکه من اطلاع دارم در شورای نگهبان است و هنوز ابلاغ نهایی نشده است
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

