به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۱۵ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 402 مشاهده پرسش
    سلام آقایه دکتر
    من 2تا سوال دارم
    1) قرصهای پاروکستین و سرترالین دوز بندی داره؟ اگه داره برای رابطه جنسی کدوم دوز رو باید استفاده کنیم؟
    2)من حدود 1 سال هست که از ناحیه مقعد دچار التهاب شدم و حتی موقع مدفوع کردن خون ریزی دارم وقتی مدفوع میکنم مقعدم ورم میکنه مشکل چیه؟ چکار کنم؟ دارویی هست؟ آبا یبوست دارم؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۵ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      1) پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی
      2) به متخصص جراح عمومی مراجعه کنید
  • تصویر کاربر دانیال جمعه ۱۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 527 مشاهده پرسش
    سلام من واریکوسل درجه3 دارم ,
    میخواستم بدونم باشگاه بدنسازی میتونم برم چون باید زور زد شک دارم برم یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      شاید درد شما را تشدید کند ولی در کل مشکلی نیست
  • تصویر کاربر دانیال جمعه ۱۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 461 مشاهده پرسش
    سلام,
    من واریسکوسل درجه 3 دارم , دارم دانشگاه میرم و معاف هم نیستم و 2سال تا پایان دانشگاهم مونده ,
    سر دو راه موندم نمیدونم انصراف بدم برم معافی بگیرم که بعضی ها میگن شاید معاف نشدی یا اینکه درسم تموم شد برم دنباله معافیم ,
    به نظر شما چیکار کنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      هر جور که صلاح می دانید من اطلاعی از معافی ندارم
  • تصویر کاربر احمد جمعه ۱۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 351 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت دکتر عزیز بنده در تاریخ نهم ماه جاری سوالی با کد s67i721 ارسال کردم که هنوز جوابی دریافت نکرده ام لطفا عنایت فرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      به دلیل کنگره آسیای کیش.کمی تاخیر در پاسخگویی افتاده است
  • تصویر کاربر امین جمعه ۱۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 381 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما و تشکر بابت سایت علمی که دارید
    وقتی لذت جنسی به اوج میرسه و منی میخواد خارج بشه اگه مانع بشیم و منی برگرده (ویا به علت جلوگیری، منی در مجاری ادراری بمونه و بعد به آرومی بیرون بیاد) ، بدن آسیب میبینه و آیا اینکار اختلالی به وجود نمی اره؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      شاید روی پروستات فشار بیاره بهتره انجام نشود.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید