به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر رضا جمعه ۱۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 366 مشاهده پرسش
    باسلام.من 17 ساله هستم و اضافه وزن زیادی دارم.طول آلتم حدودا 9سانتی متر است.آیا اندازه آلتم غیر طبیعی است؟اگر بلهه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      در افراد چاق بدلیل چربی اطراف آلت سایز آلت به نظر کوچک می رسد ولی درواقع کوچک نیست
    2. تصویر کاربر رضا جمعه ۱۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      تشکر بابت سایت خیلی خوب وجامع تون.از مطالب تون استفاده کردم
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      موفق باشید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر iman جمعه ۱۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    Baraye afzayeshe toole alaaat che bayad kard.doktoor lotfaan javab bedid
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۴ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      کار چندانی نمیتوان کرد با جراحی تاد2 سانت می توان اضافه نمود که تاثیر چندانی ندارد
  • تصویر کاربر David یکشنبه ۱۶ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 278 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    وقت بخیر
    آقای دکتر ممنون میشم اگرسوالم را جواب دهید.
    من وقتی به دنیا آمدم یکی ازبیضه هام نبود فکر کنم بیضه ی سمت راستم نبود واون رو با عمل جراحی بیرون آوردندوالآن هم پاین تر از دیگر بیضه ام قراردارد به طوری که ابتدای بیضه ی چپم،انتهای بیضه ی راستم است!میدانم بیماری رایجی هست در مردان،ولی برای من فکرکنم بیش از 1 سانتی متر باشد.
    باعلم به قضیه بالا،بیضه ی سمت چپ من از بیضه ی سمت راست من بزرگتر است چیزی در حدود 2یا3برابر،به علاوه فکرمیکنم که بیضه ی سمت چپ من که بزرگتر است خیلی به دردحساس تراست وبا کوچکترین فشاری احساس درد میکنم اما نه خیلی زیاد ولی قابل لمس است(دربعضی اوقات هم که بین پاهایم هست بهش فشاروارد میشه دردمیگیرد) ولی در بیضه ی سمت راست چنین مشکلی راندارم(درد میگیرد ولی مثل چپ حساس نیست)
    درضمن هیچ گونه برجستگی در بیضه هایم دیده نمیشود.واینجانب درحال مصرف فین پشیا(داروی ضدریزش مو) هستم،وورزش بدنسازی را هم به مدت 3سال انجام میدهم.
    ممنون میشوم اگرمشکلی دارم راهنماییم کنیدوراه حل آن راهم بگویید که درمان دارد وتا درصورت لزوم به پزشک مراجعه کنم.
    25ساله
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۵ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      به نظر من بهتره توسط ارولوژیست معاینه شوید
    2. تصویر کاربر David یکشنبه ۱۶ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      آقای دکترمن تقریبا اندازه ی بیضه هام به ای شکل است:
      چپ:طول بین 5 تا 6 ساننت وعرض هم حدود3.5
      وراست هم حدود 3.5تا4سانت وعرض حدود 2.5
      مناسب است؟
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۵ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشی خدمت شما آقای دکتر
    من 24 سال سن دارم و چند ماه پیش عمل واریکوسل سمت چپ به روش سنتی را انجام داده ام، بعد از 4 ماه و 25 روز آزمایش اسپرم دادم، که نتیجه اش به صورت زیر می باشد:
    motility grade 1: 70
    motility grade 2: 15
    motility grade 3:10
    motility grade 4: 5
    normal form : 60 درصد
    بقیه نرمال و مناسب بودن، و گفتن که گرید چهارش مهمه که واسه من خیلی کمه، این برایم نگرانی درست کرده، آیا واقعا مشکل زلست؟ یا عملم موافق آمیز نبوده؟
    سپاسگذارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۵ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بهتره آزمایش را یکماه دیگر تکرار کنید
  • تصویر کاربر ameneh شنبه ۱۵ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    bayad ch kar kone daroee daresaed
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۵ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      از اسپری لیدوکائین 10 درصد استفاده کنند
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید