به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
م پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 316 مشاهده پرسش
سلام دكتر
دكتر من و خانمم بسيار از اين تيرگي الت تناسلي و اطرافش رنج ميبريم شما دارويي يا كرمي بمون معرفي ميكنيد كه اين تيرگي رو از بين ببره من حاضر خيلي در اين زمينه حتي هزينه كنم
هم براي خودم و هم براي خانمم
و اصلا عامل اين تيرگي چي هست؟
با سپاس فراوان-
م پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
دكتر منتظر پاسخ هستم -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
عامل تیرگی پوست آلت وجود رنگدانه های ملانین و سیاه رنگ بیشتر در ناحیه پوست آلت تناسلی است. بعید می دانم روشی وجود داشته باشد ولی با اینحال با یک متخصص پوست مشورت نمائید - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام دكتر
دكتر منظور از اندازه الت چي هست و بايد از كجا تا كجا رو اندازه بگيريم؟
از بالاي الت تا سر الت يا از زير الت تا سر الت؟
ممنون ميشم كه جواب منو بديد
با سپاس-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۹ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
در حالت نعوظ از نوک آلت تا محل اتصال آلت به استخوان و نه به پوست و از بالا اندازه گیری می شود -
م یکشنبه ۹ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
واقعا سپاسگذارم دكتر
به خاطر پاسخ و همچنين ايجاد چنين سايتي كه واقعا خالصانه به سوالات مردم پاسخ ميديد
از خدا ارزوي سلامتي روزافزون براتون خواهانم
با تشكر - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام خدمت اقای دکتر
نظرتون در مورد سونو و ازمایش هورمونی و اسپرموگرام ارسال شده چیست .متشکرم-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۹ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
در سونوگرافی بیضه کمی کوچک هستند بویژه سمت راست. آزمایش اسپرم نرمال است و آزمایش هورمونی هم بجز پرولاکتین که کمی بیشتر از نرمال است بقیه تقریبا کف نرمال است.
-
- با سلام…
پسرى هستم ١8 ساله …من مدتى است که روى الت تناسليم ضايعاتى ميبينم که عکس آنرا براى شما فرستادم.. هيچ گونه درد يا خارشى هم ندارند اما آلت تناسلى من را زشت کرده اند..ميخواستم ببينم مشکلي ايجاد ميکنند؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۹ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
این ضایعات غدد چربی هستند و طبیعی اند و نیاز ب6 کاری نیست
-
- با سلام
بنده مدتی است شب ها دچار تکرر ادرار شده ام . هر 1.5 تا 2 ساعات یکبار از خواب بیدار شده و به دستشویی میرم در صورتی که حجم ادرار هر دفعه کم اما با فشار معمولی تخلیه می شود. روز ها و در حالت عادی نیز زیاد ادرار می کنم (2و3 ساعت یکبار) .نزد نتخصص داخلی رفتم و آزمایشات مفصل برام نوشتند و انجام دادم موردی عفونی و غیره در آزمایشات نبود . لطفا مرا راهنمایی بفرمایید.-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۹ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
سن و سابقه بیماری و تهیه تقویم ادراری و …. برای تشخیص و توصیه های درمانی لازم است لذا توضیحات شما ناکافی است
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

