به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
علی جمعه ۱۴ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 237 مشاهده پرسش
Zabihola36@ ایمیل وارد شده معتبر نیست.
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید. در کودکی در ناحیه ختنه گاه تاولی زده شد وقتی دست زدم شروع کرد قطره قطره آب آمدن در تهران به متخصص قلب وعروق مراجه کردیم گفتند باید جراحی شوی و بیماری را لنفاژیم تشخیص دادند چون کودک بودم ترسیدم و به پدرو مادر گفتم خوب شدم و آنها باور کردند و این بیماری مخفی ماند و امروز شکل ظاهری ناحیه عوض شده و قسمت بالای عورتینم متورم شده آیا درمانی هست استدعا دارم یاریم کنید- سلام،ایا تماس دست به طور انی با زگیل تناسلی فرد دیگر،باعث زگیل تناسلی در فردی که دست زده میشود یا در ناحیه دست ان؟ فردی که فریز کرده است یک بار و به ظاهر ناقل این ویروس است ایا اگر با فرد جدیدی وارد رابطه جنسی شود فرد مقابل به زگیل تناسلی الوده میشود؟ ایا پس از فریز اول باید پس از چند ماه به پزشک مراجعه شود؟
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۵ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
ایا تماس دست به طور انی با زگیل تناسلی فرد دیگر،باعث زگیل تناسلی در فردی که دست زده میشود یا در ناحیه دست ان؟…………………….خیر
فردی که فریز کرده است یک بار و به ظاهر ناقل این ویروس است ایا اگر با فرد جدیدی وارد رابطه جنسی شود فرد مقابل به زگیل تناسلی الوده میشود؟ …………………..احتمالش هست
ایا پس از فریز اول باید پس از چند ماه به پزشک مراجعه شود؟…………………………بله حتما
-
- باسلام واحترام
یکی از دوستان مدتی است که به آنژیوکراتوم مبتلا شده ونظاره گر ضایعات عروقی بروی الت تناسلی خود است واظهار میدارد که از یکسال قبل نیز یک مورد اتفاق افتاده که پس از مدتی بهبود یافته است حال سوال این است که به چه روشی درمان را پیگیری کنند وایاخطری ایشان را تهدید میکند یا خیر تعداد زکیل ها زیر 5 عدد که به تازگی مشاهده میشوند. - سلام آقای دکتر از میان آنتی بیوتیک ها برای پروستات آزیترو مایستین بهتره یا تریموکسازول چون به سپروفلوکساسین حساس هستم دوتا دکتر رفتم یکی آزیترو داده یکی تریموکسازول یک التهاب هست که باعث شده استرس و اضطراب بگیرم به نظر شما کدوم بهتر و مثبت تره فقط سوال کردم که شکم برطرف بشه چون همه از تریموکسازول میگن بخاطر همین هست ممنون میشم پاسخم رودبدید. خسته هم نباشید
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۵ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
-
علیرضا یکشنبه ۱۶ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام ممنون آقای دکتر که پاسخ میدید یک سوال آخر و دعاتون میکنم پیش امام رضا ع من بچه مشهد هستم….میخواستم بدونم چون بدن من به أنتی بىوتیک حساس هست و باعث شده حتی صدمه ببینم بخاطر خانواده پنسلین ها میتونم این دوتا قرص که هر دوازده ساعت باید بخورم ابتدا بصورت قسمت قسمت که همش یعنی دوتا قرص در مدت یک ساعت خورده میشه رپ بخورم بعد از دوازده ساعت سوم دیگه کامل بخورم بعدش تا یک هفته باشه یا دو هفته چون گفتن تا پنج روز کل علائم عفونت اداری و پروستات رو ازبین میبره ببخشید اذیتتون کردم فدای محبت شما علیرضا از مشهد -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۶ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام اقاي دكتر
الان نزديك به چهارماه هست كه پسرم بيضه چپ رابرداشته چون بعد از عمل مدتي كمردرد گرفت به دكتر مراجعه كرديم ويك توده ازهمان نوع بيضه به نخاع سرايت كرده بود كه عملش كرديم الان سه مرحله هست كه شيمي درماني شده ايا در اينده مشكلي ندارد وبرطرف ميشود علت شيمي درماني چون در بدن پخش شده بود ممنون
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

