به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
ن دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 497 مشاهده پرسش
با سلام و خسته نباشید. پسری 29 ساله هستم که دو ماه هست که فهمیدم مبتلا بهسرطان مثانه هستم. دکتر در عمل اول TURBT تومور را خارج کرده و یک ماه بعد دوباره TURBT مجدد انجام دادن. هر دو نمونه به پاتولوژی ارسال شد. در آزمایش اول تومور TCC و Low grade با تهاجم به عضله شناسایی شد نمونه عمل دوم تهاجمی به عضله شناسایی نکرد. دکتر خواست که نمونه ها تو آزمایشگاه دیگه ای آزمایش بشن که در اون آزمایش هم گزارشی از تهاجم به عضله دیده نشد. با توجه یه شرایط موجود دکتر BCG رو پیشنهاد دادن به مدت سه سال و 27 جلسه. آیا این مقدار زیاد نیست؟-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
این هم یکی از روش های درمانی است و تداوم آن باعث کاهش عود می شود
-
- من برای مشاوره و صحبت و راهنمایی برای ترانس بودنم یا نبودنم میخواستم سوال کنم،حدود 2سال هست سر درگمم،و میترسم پیش دکتر برم،ترس از خیلی چیز ها که نکنه ترنس نباشم
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
اگر بعد جسمانی موضوع را می خواهید ارزیابی کنید می توانید به متخصص ارولوژی مراجعه کنید. ولی اگر از نظر هویت روانی برای تان جای شک هست بایستی به روانپزشک مراجعه کنید. انجمنی هم مربوط به ترانس ظاهرا هست در گوگل جستجو کنید عزیزان ترانس می توانند راهنمایی تان کنند.
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
اگر بعد جسمانی موضوع را می خواهید ارزیابی کنید می توانید به متخصص ارولوژی مراجعه کنید. ولی اگر از نظر هویت روانی برای تان جای شک هست بایستی به روانپزشک مراجعه کنید. انجمنی هم مربوط به ترانس ظاهرا هست در گوگل جستجو کنید عزیزان ترانس می توانند راهنمایی تان کنند.
-
مهسا دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
خیلی ممنون ازتون -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلامت باشید
- نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام دكتر وققتون بخير براي درمان وجود خون در مني معمولا"چه داروهاي رو تجويز مينماييد ممنون
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
خیلی اوقات بدون دارو ظرف 2 ماه خودبخود برطرف میشه اگر نشد سیپروفلوکساسین 500 صبح و شب 2 هفته بخورید
-
- با سلام خدمت دکتر جباری پرسش دوباره فرستادم
پسری هستم 25ساله در بچگی اول خون ادرار میکردم بعد 3بار هیپوسپادیاس قدامی عمل کردم بهتر شد ولی کامل خوب نشد هم کجی ب سمت پایین داره و هم سوراخ قدامی بسته نشده کامل شاید مشکل حادی نداشته باشه ولی خودم احساس خوبی ندارم عکس میفرستم اگه لطف کنید جوابی بدهید خیلی خیلی سپاسگذارم واقعا خدا خیرتون بده🙏-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
با توجه به اینکه 3 بار عمل شدید بیشتر از این نمیشه کاری کرد
-
وحید دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام وقتتون بخیر
جناب دکتر جباری عکس هارو مشاهده کردید؟
مشکلی واسه ازدواج پیش نمیاد واسم؟ -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۵ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بله عکس ها رو دیدم مشکلی نخواهید داشت
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- بیضه چپم از راست کوچک تره. مشکوک به واریکوسل بودم سونوگرافی دادم. ولی واریکوسل نبود. آیا اندازه بیضه ها و کوچکی بیضه چپ طبیعی است؟
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بله طبیعی است اصولا بیضه ها هیچوقت هم اندازه نیستند
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

