به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر پریسا دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 233 مشاهده پرسش
    باسلام
    بعد از 4 روز استفاده از محلول ساختگی اسیدیبرای از بین بردن زگیل تناسلی
    ناحیه تناسلی درد شدید دارد و همون قسمت های که زگیل داشته سوزش و درد دارند آیا طبیعی است؟!؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      بله طبیعی است فاصله استفاده از اسید را بیشتر کنید

  • تصویر کاربر حنا دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 307 مشاهده پرسش
    سلام ازمایش hpv دادم منفی بود اما هنوز جوش هست دکتر خودم گفت چیزی نیس روش درمانش چیه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      عکس واضح؟

  • تصویر کاربر فاطمه دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید بنده 43سال سن دارم چن وقت پیش ازمایش ادرار دادم خون در ادرار بود به اندازه+3ازمایش تکرار شد وباز خون در ادرار بود به اندازه+2سونوگرافی کردم همه چی سالم بود ایا احتیاج به بررسی بیشتر است؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      بله با سونوگرافی و سیتولوژی ادرار بررسی شوید

  • تصویر کاربر sina دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر خسته نباشين من 20سالمه سه چهار سالي ميشه كه بيضه چپم به نسبت بيضه راستم بزرگتر و سفت شده انگاري يه چيزي دورشو گرفته ولي عوارض ديگه ندارم راحتم فوتبال اينا بازي ميكنم اين ميتونه كدوم يكي از مشكلات بيضه باشه؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      هیدروسل یا اسپرماتوسل

  • تصویر کاربر على دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    سلام. دكتر شما فرموديد داپوكستين رو 6 ساعت قبل از سكس مصرف كنيم. در حالى كه روى بروشور قرص و سايت هاى مختلف زناشويى نوشته ١ تا ٣ ساعت. بالاخره چجورى بايد مصرف شه؟ و اينكه عوارضش چى هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳ تیر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      داپوکستین 1 تا 3 ساعت قبل و پاروکستین 6 ساعت قبل

      بیحالی ، کسالت، تهوع، خمیازه ، سر درد ، اسهال، افزایش فشار خون، و ……

      البته این به بدان معنی نیست که هر کی مصرف کنه همه این عوارض را دارد

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید