به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر پویا جمعه ۳۰ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 362 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من 25 سالمه و مجرد هستم
    من چند وقتی بود درد در ناحیه کمر و بیضه چپم داشتم به پزشک معالجه کردم و تو سونوگرافی مشخص شد واریکوسل گرید 1 دو طرفه داشتم
    بعد آزمایش اسپرم دادم
    که تعداد اسپرم 35 میلیون
    آبنرمال مورفولوژی 55
    حرکت اسپرم
    a 10
    b 25
    c 5
    d 60
    بود
    یکی میگه عمل کنی خوب میشی ، یکی میگه دارو بخور شاید بهتر شدی ، یکیم میگه سه ماه بعد بازم آزمایش بده
    خیلی نگرانم آقای دکتر 😔😔، آیا اینا نشانه ناباروریه؟
    درمانش چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳۰ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      آزمایش مشکل جدی نداره و درمانی نمی خواهد

  • تصویر کاربر داود جمعه ۳۰ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 372 مشاهده پرسش
    با سلام من چندسالی هست که تنگی مجرای اداری دارم و همیشه موقع ادرار کردن مشکل دارم.
    درمانش چیه؟آیاعمل جراحی درمان قطعی داره یانه؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳۰ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      ابتدا عکس رنگی از مجرای ادراری بگیرید تا دقیق تر بتوانم اظهار نظر کنم

  • تصویر کاربر علی جمعه ۳۰ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 351 مشاهده پرسش
    ۱۹ سال سن دارم و الت تناسلی کوچیک و ریش من هم کامل نیس باید چ کار بکنم دکتر؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳۰ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید

  • تصویر کاربر بردیا جمعه ۳۰ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 288 مشاهده پرسش
    سلام 13 سالمه وبیضه چپم از راست بزرگ تره به بزرگ تر ها هم نگفتم چون روم نشده به نظر شما من چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳۰ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید

  • تصویر کاربر S.p جمعه ۳۰ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید حدود اقای دوکتر من حدود یک ماه پیش ب بیضه چپم ضربه وارد شد با توپ بعد ی مدت درد میکرد قرص سفاکسیر خوردم خوب شد دوباره یک هفته پیش با توپ ضربه خورد اما این با یکم ورم کرده هم سوزش ادرار دارم ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳۰ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      بهتره معاینه شوید و سونوگرافی از بیضه ها انجام دهید

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید