به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
Ashkan جمعه ۳۰ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 169 مشاهده پرسش
اقای دکتر من ۱۸ سالمه تا الان نزدیکی نداشتم زیر کلاهک التم دونه های ریز سفید رنگی هست الان ۱سالی هستش اما پیشرفت یا بهبودی نداشته من شاید ماهی ۱بار خود ارزایی کنم میخواستم درمورد دونه ها بدونم که ایا مشکلی داره؟ اگر مشکلی نداره ایا ممکنه با خود ارزایی یا نزدیکی بیشتر یا منتقل بشه؟ درمانش چیه؟ من بیضه چپم کمی واریکوسل داره ۱ سالی هست متوجهش شدم پیشرفت نداشته درد نداره میخواستم بدونم مشکلی داره یا طبیعیه؟- سلام وقت بخیر
الان چند وقته که کلاهک الت تناسلی درد کمی دارد علت ان چیست-
دکتر محمد جباری
جمعه ۳۰ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
-
- سلام دکتر جان
خواهر من مبتلا به زگیل تناسلی شده 2بار فیربز کرن خوب شدن تا حدودی ولی داخل مقعد یه دونه دارن که گفتن نمیشه فیریز کرد بعد 21سالشه
دکتر زنان نمونه گرفتن گفتن چون سنش کمه از بدنش میره بیرون واکسن گارداسیل هم گرفتیم زد
بعد چون سنش کمه از مطر شما از بدنش بیرون میره؟
بعد شما میتومینیید حدس بزنید از چه نوع زیگیله؟
ایشون اگه بخواد ازدواج کنه همسر باید واکسن گارداسیل تزریق کنن ولی موقع رابطه واسه ایشون خطری پیش نمیاد زیاد نمیشه؟
اگر خوب بشن باز نیاز به واکس گارداسیل هست؟
چند ماه یک بارباید ازمایش بدن؟ - سلام دکتر .من ۱۶ سال ام هست . و یک مشکلی مدتی است ذهنم رو درگیر کرده
دکتر من خود ارضایی میکنم و تا الان سه مرتبه سکس داشتم.
توی هرسه بار هر مرتبه که کاندوم می زارم یا ارتباط دخول به دخول برقرار میکنم الت ام میخوابه.
چرا این اتفاق میفته و درمانش چیه؟ - با سلام. بنده بعد از استفاده از مو بر لکه های روی الت تناسلی بنده ایجاد شده چه داروی معرفی میکنید؟
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

