به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ایمان جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 278 مشاهده پرسش
    جناب آقای دکتر جباری
    با سلام
    برای درمان دانه های سفید رنگ زیر پوستی روی آلت تناسلی چه داروئی مفید است؟
    با تشکر
    عکس پیوست میباشد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      این ها غدد چربی زیر پوسیتی بوده و نیاز به درمان ندارند و دارو تاثیری در از بین بردن آنها ندارند
  • تصویر کاربر اسماعیل جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 352 مشاهده پرسش
    با سلام
    3 سال میشه که ازدواج کرده ام، یه بچه هم دارم. خانمم خیلی سخت ارضا میشه، در طول این سه سال بیشتر از 4 بار ارضا نشده، اون هم فقط از رابطه ی مقعدی. این مسئله خیلی رنج آور شده. لطف بفرمایید و راهنمایید بفرمایید. اگر باید به متخصص دیگری مراجعه کنیم، لطف کنید و پزشکی رو برای حل این مشکل معرفی کنید.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      اصولا رابطه مقعدی منجر به ارگاسم نمی شود بهتره توسط متخصص زنان معاینه شوند و در ضمن تمام جزئیات رابطه تان مرور شود شاید ایرادی در نوع رابطه تان وجود داشته باشد
  • تصویر کاربر اسي جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 268 مشاهده پرسش
    باسلام
    به علت بيماري هر ماه امپول تستسترون استفاده ميكنم
    من 29 سال دارم طول الت من در حالت نعوظ9 9.5 و محيط ان 11 است ايا براي ازدواج و لذت جنسي خود و همسرم مشكلي هست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      این سایز طبیعی است
  • تصویر کاربر آرتیمان جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 352 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر بدن من خیلی کم مو هستش و من میخوام بدن پر مویی داشته باشم
    از کدوم داروها میشه برا اینکار استفاده کرد.
    تستوسترون موضعی موثره یا خیر؟
    باتشکر
    24 ساله
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      می تواند مضر باشد ابتدا بایسنی آزمایش هورمونی انجام دهید
  • تصویر کاربر وحید جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 338 مشاهده پرسش
    با سلام
    بنده 3 بار آزمایش اسپرم دادم ، بار اول تعداد 70 میلیون و a=34 b=46 c=6 d=13.8
    بار دوم تعداد 238 ………..a=18.5 b = 48 c 9.5 d=24
    بار سوم تعداد 168 …… a=22 b 44 c=7.5 d=26
    یک سال و نیم در حال مراقبت های دمایی ناحیه واریکسل خود هستم ( واریکسل درجه سه دارم )
    مدام استخر می رم و دمای اون ناحیه رو پایین نگه می دارم
    به نظر شما همین راه و ادامه بدم ؟ یا خیر؟ کمی هیدروسل در بیضه سمت چپ هم دارم ، یکبارم فتق سمت راست عمل کردم ، بیضه سمت چپم واریکسل داره . گاهی هم بعد از انزال سمت راست احساس سوزش می کنم گاهی البته ، خیلی خفیف . متاهل نیز می باشم و تاکنون به دلیل مشکلات دانشگاهی بچه دار نشده ایم. خیلی ممنون دکتر .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله همین راه را ادامه دهید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید