به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
SAM پنجشنبه ۱۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 310 مشاهده پرسش
با عرض سلام و تشکر از سایت خوبتان
من قسمت هایی از نوک التم قرمز شده است و کمی هم نسبت به سایر التم بر امده میباشد و اگر ان را مرطوب نگه ندارم بشیار خشک میشود و کمی هم سفت شده است و با سرعت کمی دارد گسترش پیدا میکند و هیچ گونه درد و خارشی هم ندارد..یک هفته ای از پماد کلوتریمازول استفاده کردم اما تاثیری نداشت و فقط به مرطوب نگه داشتن ان کمک کرده است..ایا امکان دارد تشخیص دهید چ بیماری هست؟؟ایا میشود بدون مراجعه ب پزشک ان را درمان کرد؟؟؟؟
من 20سال سن دارم..هیچ رابطه جنسی هم نداشتم ولی میدانم دلیل به وجود امدن این لکه رعایت نکردن بهداشت هست….لطفا راهنماییم کنید….بسیار بسیار ممنونم-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
ظاهر یک التهاب پوستی است . از پماد هیدروکورتیزون استفادخ کنید
-
- سلام اقای دکتر خدا قوت
من جوان 28 ساله هستم که در اثر داشتن عدم نعوظ – زود انزالی و همچنین نداشتن جهش اسپرم به دکتر مراجعه کردم که ایشون به من داروی آفرودیت – سرتالین 50 و هفته ای یک بار قرض تادالافیل 20 تجویز کردند که داروی آفرودیت رو هر روز شب بعد شام یک قرص و سرتالین 50 رو هر روز صبح بعد صبحانه یک قرص مصرف می کنم سوال من اینه که الان سه روزه این دارو ها رو میخورم کمی احساس خستگی و هی خمیازه میکشم که احتمال میدم از قرص سرتالین باشه آقای دکتر آیا شما این دارو ها رو برای درمان مشکل من صلاح میدونید ؟ درضمن برای عدم جهش اسپرم هم چیزی نگفت . من الان نامزدم آیا این مشکلات در رطویه بچه دار شدن ما اشکالی بوجود میاره یا نه اگه میاره چه درمانی باید طی شه ؟
پوزش میخوام بخاطر طولانی شدن سوالم . من به شما بیشتر از همه دکترا اعتماد دارم کاش مطبتون تو تبریز بود ممنون خدا قوت-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
داروها ایرادی ندارد البته افرودیت یک داروی گیاهی با تاثیر نامعلومی است. همانطور که گفتید کسالت و خمیازه از عوارض سرترالین هست اما در این دارو دو نکته وجود دارد. اول آنکه این دارو خودش کمی نعوظ را کم می کند ( که البته با تادالافیل 20 می توان آنرا جبران کرد) دوم آنکه در صورت موثر بودن سرترالین ، تا کی می خواهید این دارو را مصرف کنید؟ یعنی اینکه هرگاه سرترالین را قطع کنید دوباره زود انزالی بر می گردد اذا مصرف موردی سرترالین را من بیشتر ترجیح می دهم تا مصرف دائمی یعنی 6 ساعت قبل از مقاربت یا مثلا دو بار در هفته. یا اینکه از اسپری لیدوکائین استفاده کنید.
-
- باسلام چندی پیش مزاحم شدم مشکلم راباشما درمیان گذاشتم تشخیص پیرونی بود حدود دوسال به این بیماری مبتلا هستم درمان دارویی جوابی نداده ایا جراحی لازم است ؟ چند درصد مشکل من با جراحی مرتفع میگردد؟هزینه جراحی چقدراست؟در صورت عدم جراحی چه راه حلی پیشنهاد می کنید؟ با تشکراز سعه صبرشماوازاینکه جواب یک نفر دردمندرا می دهید.
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
جراحی موقعی پیشنهاد می شود که که در فعالیت جنسی دچار مشکل شده باشید بپذیرید که در صورتی که بعد از جراحی دچار اختلال در نعوظ شدید پروتز آلت بگذارید. وکیوم تا حد کمی تاثیر گذار است متاسفانه آمپول زیافلکس در ایران موجود نیست وگرنه شاید (البته شاید ) نهم موثر بود
-
- سلام آقاي دكتر خيلي ببخشيد جواب سوالم رانداديد خواهش ميكنم لطف كنيد پاسخ دهيد يك سال بيشتر است دچار مشكل بيضه درد چپ هستم موندم چيكار كنم
مشاهده پرسش b01w57828
با سلامMortezaواریکوسل
تشكر از پاسختون،
اينكه به چيزي روي طناب ايپيديدم هست و موجب درد و فتخ بيضه چپ ميشه و همچنين باعث درد در پاي چپ و موقع نشستن درد تشديد ميشه،وشمل عمل را پيشنهاد نميكنيد،
پس با اين درد چطور كنار بيام آيا اين درد و فتخ مشكلي برام پيش نمياره؟؟
و اگر عمل كنم چند درصد تاثير ميزاره روي اسپرم ؟؟
همين الان هم حركت اسپرمم ضعيفه ٢٠٪ حركت رو به جلو و ١٣٪ حركت در محل و تعداد اسپرم ٢٥٤ ميليون آزمايش اسپرم را بعد از سه روز از آخرين انزال انجام دادم در آزمايشگاه،
اين حركت در محل يا در مكان يعني چي نرماله اصلا همچين چيزي داريم؟؟؟
و آيا اين وضعيت من بدتر ميشه يا بهتر اگر جراحي كنم؟؟
و با اين شرايطي كه من دارم مشكلي براي بار داري است؟؟
اگر در آينده به مشكل بر خوردم آيا قابل حل است براي بارداري طبيعي؟؟
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ۰۵:۴۵( 2 روز پیش)-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
فتق با وجود چیزی روی اپیدیدم متفاوت است که نیاز به معاینه هست. ولی بابت نتیجه آزمایش اسپرم جای نگرانی نیست.
-
- اقای دکتر ببخشید دوباره مزاحم میشم
یادم رفت بگم که دکتر یه قرص داده به اسم سیپروفلوکساسین گفت برای عفونته
تو اینترنت دربارش تحقیق کردم متوجه شدم انتی بیوتیک خاصی هستش و مصرفش شرایت خاصی داره و ممکنه عوارضی هم داشته باشه
موندم بخورمش یا نخورم؟
اصلا میتونه به درمان هیدروسل کمک کنه!؟-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
سیپروفلوکساسین در درمان هیدروسل نقشی ندارد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

