به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر حسین جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    با سلام من جوانی 28 ساله خود ارضایی دارم ایا خونی که در آزمایش دیده شده دلیل همین موضوع میباشد.نه درد و نه سوزش دارم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      علل دیگری هم می تواند داشته باشم
  • تصویر کاربر ناصر جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 285 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشید،من24ساله
    هستم انحراف الت به سمت راست دارم کمی هم رو به بالااما نمیدونم انحراف من مشکل ساز یا نه چطوری بفهمم که چند درجه انحراف دارم ممنون از شما….
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      عکس بفرست
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر خدا قوت بده بهت که بهترینی
    دکتر جان راهنمایی میخوام
    من پسری 27 ساله هستم که 29 ماه از درمان اول زگیل تناسلی و 21 ماه از درمان دوم زگیل تناسلی میگذره(در مجموع 3 تا زگیل داشتم در قسمت موهای شرمگاهی که لیزر درمانی کردم )
    نامزدم که یک ماهه باهاش آشنا شدم 28 سالشه
    سوال1) آیاالان تاریخچه بیماریم بگم بهش(میترسم از دستش بدم )؟یا بعد از عقد بهش بگم و واکسن گارداسیل بزنه؟خداوکیلی یه راهنمایی بهم بده
    سوال 2)اگه نگم ممکنه ویروس به ایشان انتقال پیدا کنه ؟
    سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      سوال1) آیاالان تاریخچه بیماریم بگم بهش(میترسم از دستش بدم )؟یا بعد از عقد بهش بگم و واکسن گارداسیل بزنه؟خداوکیلی یه راهنمایی بهم بده………….واکسن که حتما بزنند ولی اینکه کی بگید را خودتان بایستی تصمیم بگیرید
      سوال 2)اگه نگم ممکنه ویروس به ایشان انتقال پیدا کنه ؟……………..اگرچه احتمال بهبودی شما وجود دارد ولی با اینحال بهتره احتیاط نمائید
  • تصویر کاربر ف-رفیعی جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 240 مشاهده پرسش
    باسلام و تشکر از وب سایت مفیدتان
    من خانم 44 ساله هستم 2 روز است که در انتهای ادرار درد شدیدی حس میکنم . تعداد دفعات ادرارم نیز افزایش یافته . 3 بار نیز در انتهای ادرار چند قطره خون مشاهده کردم.
    با تشکر از راهنمایی شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      ظاهرا به عفونت ادراری مبتلا شده اید و بایستی آنتی بیوتیک و مایعات فراوان مصرف کنید
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    باسلام
    پسرم 19 ماه دارد طبق سونو گرافی های مختلف انجام شده معلو شده کلیه چپ سنگ کلیه دارد وآزمایش ادرار نشان داده یک لکه خون ولی به مقدار کم درخونش دیده شده دلیل آن را می خواهم بدانم ودرمانش چیست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      علت سنگ بر اساس انجام آزمایشات خون و ادرار 24 ساعته مشخص می شود لذا بهتره تحت نظر نفرولوژیست اطفال برای تعیین علت و پیشگیری باشند
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید