به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سحر یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 473 مشاهده پرسش
    سلام من عمل هیسترکتومی کردم ولی درد زیاد مثانه دارم با جواب پاتولوژیم پیش دکتر کلیه بردم و به من پیشنهاد سیسترسکوپی کردن دلیلشم نگفتن ایا واجبه انجام بدم و خیلی دیگه ترسو شدم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      سیستوسکپی یک روش تشخیصی هست و بهتره انجام دهید
  • تصویر کاربر احمد یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    با عرض سلام وادب،قبلا از آقای دکتر راجع تنگی مجرا سوال کردم و اینکه بنده چند سالی است سی آی سی می کنم فرمودید که عکس urgبایستی گرفته شود ،عکس جدید گرفتم و براتون ارسال می کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که تنگی مجرا هست یا نه ، البته قبلاً عرض کرده بودم که دکترین بر مثانه نوروژنیک اعتقاد داشتند ولی بنده با خواندن مقاله شما و اینکه فشار مثانه خود را در هنگام تخلیه گرفتم و 160میلی بار بود بر این نظر شک داشتم از شکیبایی شما سپاسگزارم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      عکس بطور صحیح بارگذاری و ارسال نشده است
  • تصویر کاربر سهیلی یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    سلام.۱۲ ساله وازکتومی کردم به روش بستن لوله اسپرم بدون جراحی.الان اولاد میخوام راهی هسته باز کنم بچه دار بشم.ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      راه هسن ولی قطعی نیست
  • تصویر کاربر وحید یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 362 مشاهده پرسش
    سلام بالای مثانه من باد کرده و درد شدیدی داره و وقتی دست میزنم مثل یه قده لنفاوی میمونه که حسش میکنم میشه راهنمایی کنیدممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.
  • تصویر کاربر ف یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 320 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    من بعد از اینکه اگزما گرفتم و پس از اون متوجه شدم مبتلا به ویروس hpv هستم دچار بیماری روحی شدم. طوری که هر لحظه احساس میکنم به یه بیماری خطرناک مبتلا شدم. دختر هستم اما دخول داشتم هم از مقعد هم از جلو اما دکترم تست پاپ اسمیر انجام نمیده میگه اگه پردت سالم باشه از بین میره. فقط نمونه برداری کرد تیپ 42 بود. حالا سوالم اینه که
    1.اگر به نوع خطرناک مبتلا باشم سرطان خودش رو کی نشون میده و آیا حتما من سرطان میگیرم؟
    2.به نظرتون تست پاپ اسمیر انجام بدم؟
    3. معاینه مقعد از داخل لازم هست؟
    4. قرص های ضد افسردگی مثل اس سیتالوپرام روی روند درمان من تاثیری داره؟
    5.من همه خاستگارامو رد میکنم .آیا ازدواج کردن باعث میشه ویروس پخش بشه و امکان دفع رو پایین میاره؟
    ممنون از پاسخگوییتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      ۱) ۱۵ تا ۲۰ سال بعد خیر احتمالش خیلی کمه
      ۲) بله
      ۳) بله
      ۴) خیر
      ۵) باعث انتشار میشه
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید