به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
محمد سه شنبه ۳۰ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 275 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر من 18ساله و مرد هستم یه خال کم رنگ روی کلاهک آلت تناسلیم دارم به شکل مثلث 3گوش برعکس ولی مطمعن نیستم به hpv مبتلا باشم وچند خال به شکل های نقطه بر روی دو دست و روی رون پام .آیا میشه عکس خال رو آلت تناسلی ام را براتون بفرستم تا از نگرانی در بیام و شما بگین چند درصد احتمال داره من به hpvمبتلا شده باشم?-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
عکس بطور صحیح بارگذاری و ارسال نشده است -
محمد دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام آقای دکتر اینم از عکس چند درصد احتمال داره من مبتلا به hpvباشم؟ -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۳۰ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
این زگیل نیست نگران نباشید
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام اقاي دكتر روي آلتم چند سالي ميشود كه چيز هايي مانند خال گوشتي يا زگيل مانند است ولي تا حالا دقت نداده بودم كه ميتونه زگيل باشه لطفا راهنماييم كنين،و ايا اگه زني زگيل داشته باشه و آلت مرد رو بخوره ايا منتقل ميشه يا لب رفته باشه
- سلام من الت کوچکی دارم حدودا 12سانت و کج هم هست چکار باید بکنم در مسائل زناشویی مشکل دارم تشکر
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
کاری برای افزایش سایز نمیشه کرد
کجی رو هم اگر بخواهی اصلاح کنی کوچکتر میشه
-
- سلام علايم من سوزش و خشكي و خارش و التهاب و خشكي هاي سفيد روي ورودي مجاري ادرا دارم كه دو پزشك بدون بيوپسي تشخيص lichen scelerosusرا دادند و حدود 6 ماه از بيماري ميگزرد و با استفاده داروهاي هيدروكورتيزون اثري نداشته ايا نياز به جراحي هست لطفا راهنمايي بفرماييد ايا جراحي خوبش ميكنه چون من در كانادا زندگي ميكنم بايد براي انجام به ايران بيام
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۷ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
ظاهرش به لیکن اسکلروزیس میخوره نه لیکن پلان و درمانش غالبا دارویی است نه جراحی و هیدروکورتیزون برای اینحالت ضعیفه و پماد کلوبتازول استفاده کنید یا تاکرولیموس
-
- سلام خسته نباشید
من حدود یک ماهی میشه که درد بیضه دارم اوایل همش سمت چپ بود ولی الان هم راست هم چپ میشه
تا الان 4 تا سونوگرافی هم رفتم ولی چیزی متوجه نشدن
ازمایش برای سنگ کلیه هم منفی بوده
نمیدونم لطفا کمک کنید-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۷ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
هر درد بیضه ای الزاما منشاش از خود بیضه نیست گاهی منشا کمری دارد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

