به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
فریال چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 342 مشاهده پرسش
سلام جناب دکتر خسته نباشید
امروز جواب تست پاپ اسمیرم منفی بود اما hpv ) LR 61) زده دکترم گفت باید کولوسکوپی انحام بدم ایا نظرشون درسته خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
برای کم خطر ها کولپوسکوپی توصیه نمیشه مگر اینکه پر خطر باشد یا پاپ اسمیر غیر طبیعی باشد یا در معاینه مورد مشکوکی مشاهده شود
-
- سلام آقای دکتر ضمن عرض خسته نباشید .
عرض کنم که شغلم طوریه که ممکنه بعضی وقتا ۸ تا ۱۰ ساعت روی صندلی میشینم و بیضه هام درد میکنه و زیر شکمم و کشاله رانم احساس درد دارد . ممنون میشن اگه راهنماییم کنید که چیکار کتم .؟-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
هر یکساعت 5 دقیقه تمرینات کششی کمر انجام دهید
-
- سلام 52 سال دارم حدود یک ماه است که تکرر ادرار در بعضی موارد با درد دارم. کلیه هایم سنگ ساز میباشد آیا غیر از کلیه میتونه مشگل دیگه ای باشه
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بله ممکنه مشکل از پروستات باشد
-
- سلام آقای دکتر ضمن عرض خسته نباشید .
عرض کنم که شغلم طوریه که ممکنه بعضی وقتا ۸ تا ۱۰ ساعت روی صندلی میشینم و بیضه هام درد میکنه و زیر شکمم و کشاله رانم احساس درد دارد . ممنون میشن اگه راهنماییم کنید که چیکار کتم .؟ - با سلام ،در صورت باكره بودن و داشتن زگيل و درمان با ليزر آيا باز هم نياز به زدن واكسن گارداسيل ميباشد .
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

