به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر امير سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 268 مشاهده پرسش
    سلام. من مادرزادی آلتم هم کوچک هست هم به سمت بالا کج هست طوری که موقع نعوظ چسبیده به مثانم آیا با لیزر ميشه درستش کرد هم بزرگتر بشه؟ ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 354 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید من آزمایش اسپرم داد به نظر شما میشه برای بچه دار شدن اقدام کرد جواب آزمایش براتون ارسال کردم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      آزمایش اسپرم نرماله مشکلی نیست میشه اقدام کرد

  • تصویر کاربر hooooo سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 277 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من ۳۰سالمه و موقع نعوظ صبح گاهی متوجه یه رگ مانند سفتی که از ته الت تا زیر سر الت کشیده میشه شدم یکم هم درد میکنه میشه راهنمایی کنین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.

  • تصویر کاربر fateme سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
    سلام دکتر به نطرتون این زگیل تناسلی هست یا نه؟ من مبتلا به نوع 53 هستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      در عکس زگیلی مشاهده نمیشه

  • تصویر کاربر عرفان سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 348 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد. چند سالي هست كه بنده عفونت ادراري دارم و پيش يك دكتر ميرفتم و با دادن داروهاي قوي باعث خوب شدن من ميشد. ولي بعد از ٦ماه الي ١ سال دوباره عود ميكرد. عفونت زياد ميشه و سوزش شديد همراه ادرار كردنم هست. اين دفعه رفتم پيش يك دكتر خيلي معروف واسم عكس رنگي تجويز كرد. من تنگي مجراي ادراري دارم مثل اون عكسي كه شما هم تو سايت گذاشتين يعني اخراي مجرا مثل يه دونه تسبيه مانند تنگ ميشه يعني از دو نقطه. دكتر بهم گفتن بايد عمل كنم ميخاستم بپرسم راهي هست عمل نكنم و خوب بشم. چون هزينش واسم سنگينه و هم ترس دارم از عمل
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      خیر راهی نیست و حتما بایستی عمل شوید

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید