به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    باسلام. من نوجوانی 14 ساله هستم (کلاس نهم)که به سن بلوغ رسیده ام واز لحاظ جسمانی رشد خوبی داشته ام اما آلت تناسلی من هیچ رشدی نداشته و بنده به همین دلیل بسیار نگران هستم که بعدا در زندگی مشترک مشکلی از این لحاظ نداشته باشم و آیا میتوانم از روش پنیمور که در اکثر وبسایت ها آمده استفاده کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      سایز آلت در سن شما به روند بلوغ و شروع دره بلوغ بشتگی دارد و روش پنیمور را به هیچ وجه توصیه نمی کنم و در صورت نگرانی به همراه یکی از والدین به ارولوژیست مراجعه کنید
  • تصویر کاربر زاهد چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    با سلام نتایج آزمایش اسپرم را با عکس ارسال می کنم واریکوسل بیضه چپ در معاینه تشخیص داده شد و همسرم 28ساله و مشکلی نداشته بعد از سه ماه بارداری اتفاق نیافتاد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      عکسی ارسال نشده است
  • تصویر کاربر آرمان سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    برادر عزیزم من سنگ کلیه7میلی داشتم الان در حالب است اگه از شهرستان مزاحم شما در مطب بشم ویزیت یک روزه نوبتم میشه؟ همچنین آیا این سنگ دفع کردنش آسان است یا باید سنگ شکن شود؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      توصیه می کنم به نزدیک ترین شهر یا ارولوژیست محل سکونت مراجعه کنید تا کمتر اذیت شوید
  • تصویر کاربر مجتبی چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
    سلام وخسته نباشید.من یه سنگ ۶mmدر حالب سمت راستم دارم.الان دو هفته ای هست درد ندارم ولی امروز مجاری ادرارم خیلی می سوزه واز ادرارم بلور های بسیار کوچک ونرم شبیه پاستیل خارج میشه. علت چیست آقای دکتر؟احساس سنگینی خفیفی نیز توی بیضه هام می کنم.تازه متوجه یه غده ی خیلی خیلی کوچیک به اندازه یک منجق که وقتی فشارش میدهم هم درد نمیکنه توی کیسه ی بیضه ام شدم آیا این غده چیز طبیعی هست؟ باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      توصیه می کنم سونوی کلیه ها را تکرار کنید و از بیضه ها هم سونوگرافی بگیرید
    2. تصویر کاربر مجتبی سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      ممنون از پاسخ گویی شما آقای دکتر ولی من سرباز هستم و ۱۰روز مرخصی گرفتم و شهرستانم و امکانات سونو گرافی توی شهرستان ما نیست باید صبر کنم مرخصیم تموم بشه بعد که اومدم تهران سونو بگیرم.اگه امکان پاسخ گویی مختصر در مورد سوالاتی که خدمتتان فرستادم وجود داره لطفا پاسخ بدهید چون خیلی ناراحتم کرده.
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      پاسخ به سوالات شما منوط به نتیجه گزارش سونوگرافی است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر زاهد سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 326 مشاهده پرسش
    با سلام من 32ساله و دارای یک دختر 5ساله ام. پزشک تتشخیص واریکوسل برای من داده اندآیا ممکن است با این شرایط و با داروهایی چون کارنی تین و پنتافیل و اوومید درمان شوم و دوباره بچه دار شوم نیازی به جراحی نیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      بستگی دارد به نتیجه آزمایشات اسپرم تان و اینکه الان چند وقت هست که مجددا اقدام به بچه دار شدن کرده اید و به چه میزان اصرار به داشتن بچه ی دوم دارید و همسرتان چند سال دارند و ……………
      لذا نمی توانم با این مختصری که نوشته اید پاسخ مناسبی به شما بدهم
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید