به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
امید یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 316 مشاهده پرسش
سلام دکتر خسته نباشی
دکتر میخواستم بدونم اگه عمل هیدروسل انجام بدم می تونم برج 2 سال جدید به خدمت سربازی برم و بد از چند وقت بد از عمل می تونم ورزش های سنگین انجام بدم مثل بدن سازی؟انجام عمل برا خدمت مشکل ساز نمیشه اخه نوشته هیدروسل حجیم معافیت و داشتنش معاف از رزم.اگه عمل کنم مشکلی برام پیش نمیاد؟من در سمت راستم هیدروسل حجیم دارم.
با تشکر-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
عمل هیدروسل نه مشکلی در سربازی برج 2 و نه انجام ورزش سنگین یکماه بعد از عمل مشکلی ایجاد نمی کند
-
- من یه مدت برای سکس از ترامادول استفاده کردم الان ادرارم خیلی فشارش کم شده همین خیلی کم تکرر ادرار دارم زیاد نیست فقط فشارش کم شده همین متشکر اگه جواب بدید
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
احتمال داره از عوارض ترامادول باشد که با قطع آن بتدریج بهتر خواهید شد
-
- سلام آقای دکتر من 4 ساله که هفته ای سه بار خودارضایی میکنم عوارضشم دارم میبینم بهم گفتن که تو حتما زود انزالی به نظر شما چی ؟ بعد عوارضشم بعد از ترک از بین میره ؟ من میتونم ازدواج کنم و با همسرم رابطه داشته باشم زود انزال نباشم ضایع بشم آقا دکتر روشنم کن .
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
معمولا با ترک آن عوارض آنهم از بین میرود نگران نباشید ولی حتما خودارضایی را کنار بگذارید
-
- با سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر جباری عزیز چند تا سوال داشتم از خدمتتون
1- من یک عکس ضمیمه کردم می خواستم بدونم آیا این زیگل هست یا خیر ؟ اگر هست باید از چه دارویی استفاده کنم ؟؟ ممنون
2- من از لحاظ فکری در سکس می توانم خودم را کنترل کنم ولی سر آلت تناسلیم احساس می کنم خیلی حساس شده و با تحریک دست خیلی زود ارضاع می شود ، راه درمان آن چیست ؟
3 – آیا دارو های گیاهی در درمان موقت زود انزالی موثر هستند ؟
4 – استفاده زیاد از لیدوکایین ضرر دارد ؟؟ آیا جایگزینی وجود دارد ؟
5 – استفاده از اسپری لیدوکایین در حالت نعوظ بهتر است یا قبل از آن ؟
با تشکر از اینکه وقت گذاشته و پاسخ می دهید.-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
زگیل نیست از اسپری لیدوکائین 15 دقیقه قبل از نعوظ استفاده کنید
-
- سلام . من 165 قد و 63 وزن دارم . 15 ساله هستم . اندازه الت تناسلی من در حالت معمولی 7 و در حالت ارضا 9-10 است . الت تناسلی من هنوز به حالت مردانه نرفته.در اویل سن بلوغم.سوال:
1.در چه زمانی الت تناسلی من به حالت مردانه تبدیل شده ؟
2. ای الت تناسلی من به حال مردانه تبدیل میشود؟
3/ ایا میتوانم با انجام فعالییت ورزشی این فرایند را به وجود اورم؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
فقط .می صبور باشید در یک تا دو سال آینده این اتفاقات خواهد افتاد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

