به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر رضا یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 1011 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر، در مایع منی من همیشه از سن 16سالگی تا الان که 40 سال دارم تکه ها ژلاتینی به شکل کرم وجود دارد که عکس آن را برایتان ارسال کرده ام یک بار هم آزمایش اسپرم دادم ولی چیزی در مورد این تکه های ژلاتینی در آن ننوشتند. لطفا با توجه به اینکه شهرستان هستم و امکان حضور در تهران را ندارم بفرمایید که این چه بیماری است که گریبان من رو گرفته؟ و چطور از شر آن خلاص بشم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      من تا بحال چنین چیزی ندیده ام بهتره آزمایش را در آزمایشگاهی معتبر تکرار کنید
  • تصویر کاربر شیرین یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من زگیل تناسلی ام رو با محلول از بین بردم ولی جاش خارش شدید داره ویه مقدار سفت شده.
    امکان داره چون بعد از ، از بین رفتن زگیل از محلول استفاده کردم پوستم خشک و سفت شده باشه؟
    من واکسن بزنم تاثیری روی کاهش عود کردن زگیل دوباره داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      سفتی و خارش به دلیل واکنش التهاب پوست و خشکی ایجاد شده توسط محلول است. تزریق واکسن تا حدودی در کاهش عود موثر است
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 293 مشاهده پرسش
    با سلام من18 سال دارم احساس میکنم انحنای الت تناسلیم افزایش یافته .نمیدونم نیاز به جراهی داره یا خیر لطفا راهنماییم کنید .سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      عکس بفرست ببینم
    2. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      ببخشید اقای دکتر چطوری میتونم عکس بفرستم؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      از همین یخش بارگذاری کن
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر وحید یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 891 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من مقاله شما در مورد سرطان بیضه رو خوندم خواستم بدونم سفتی و قوام بیضه ها باید چقدر باشد چون یکی دو هفته بود بیضه چپم درد می کرد وبه کشاله رانم پخش میشد به دکتر ارولوژی مراجعه کردم ودکتر گفت مشکلی نیست والان هم درد بیضه ام خوب شده ووقتی خودم بیضه هامو معاینه می کنم خوشبختانه هیچ توده ای در بیضه هام نیست فقط در مورد سفت بودن بیضه هام نگرانم ونمی دانم که سفتی بیضه ها باید چقدر باشد.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      میزان سفتی طبیعی بیضه یک موضوع تجربی است که پزشکان با معاینه زیاد پی به افتراق طبیعی یا غیر طبیعی بودن قوام بیضه می برند
  • تصویر کاربر meisam سه شنبه ۱۶ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 344 مشاهده پرسش
    سلام
    حدودا چند ماهی میشه که بعضی موقع ها یهویی زیر شکمم تیر میکشه یا بهتره بگم از مثانه به طرف مقعد
    خواستم بدونم مشکل من چیه آقای دکتر
    ممنون میشم اگه پاسخ بدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      علت آن مشخص نیست و اگر تداوم داشت بایستی بررسی شوید
    2. تصویر کاربر meisam سه شنبه ۱۶ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام مجدد
      نظریه های احتمالی برای این نوع علایم چی میتونه باشه ؟
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید