به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
محمد پنجشنبه ۲۹ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 357 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشید من دارم ازدواج میکنم یه مشکلی دارم وقتی بانامزدم میرم بیرون یاپیش هم نشستیم دست هموکه میگیریم وحتی حرف میزنم عاشقانه باهاش خیلی زودآلتم بزرگ میشه به حدی که معلوم وتابلومیشه ومتاسفانه آبم میادوحتی شلوارم تابلومیشه به این دلیل میترسم باهاش برم بیرون به بهانه های مختلف کنسل میکنم یا مجبورم یه چیزی بگیرم جلوم خسته شدم توروخدا راهنماییم کنیدچکارکنم؟-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۹ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
این حالات طبیعی است و نیازی نیست کاری کنید
-
- سلام آقاي دكتر من سونوگرافي رفتم برا چكاپ دكتر گفت زور بزن و متوجه فتق روده اي شد كه 7 ميلي متر بود خود سونوگرافيه گفت مشكلي نيست خودمم دردي ندارم فقط موقع مدفوع يه كم احساس تيزي ميكنم بالاي مثانم سمت راست آيا عمل ميخواد؟ بدترم ميشه؟
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
عمل نمی خواهد اما اگر رعایت نکنید و بار سنگین زیاد بلند کنید امکان بدتر شدنش در سال های آینده هست -
علي چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
دكتر واقعا خوشحالم كه تو اين دوره و زمونه يه آدم پيدا كردم واقعا انسانيد دست شما درد نكنه كه خودتونو گم نكرديد و پاسخگوي بنده هاي خداييد. خدا قوت ممنونم يا علي -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۹ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام
کسی که 9 ساله وارکتومی کرده اگ بخاد بچه دار شه باید چی کنه؟ چه راههایی داره؟اگه ممکنه نوع عمل و هزینه را هم ذکر کنید
ممنون از وقتی که میذارید-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
یا بایستی وازووازوستومی کند که احتمال برگشت حدود 50% است یا اینکه با نمونه برداری از بیضه اسپرم گرفته و میکرواینجکشن کند.
-
- با سلام آقای دکتر،میخواستم بدونم بیماری اپیدیدیمت به چه شکلی است؟آیا فقط بزرگتر شدن و سفت شدن و سنگینی بیضه از علائم آن است؟اگر بیضه سطح تقریبا ناهمواری بخصوص در پشت بیضه داشته باشد آیا از علائم آن است؟با تشکر
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بجز موارد فوق درد هم وجود دارد که که می تواند کم یا زیاد باشد. بله می تواند ناهمواری هم از علائم آن باشد. -
محمد چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
با عرض پوزش اقاي دکتر درمانش به چه شکلي است -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
آنتی بیوتیک که البته بایستی حضوری به پزشک مراجعه و بعد از تشخیص قطعی دریافت کنید -
محمد چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
اقاي دکتر مصرف آنتي بيوتيک ها بدون دستور پزشک آيا عوارضي دارد -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۹ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
بی عارضه هم نیست - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام 1منظور از کوچکی کاذب آلت تناسلی در اثر چاقی دقیقا چیست؟ چطور قابل تشخیص است؟
2 خودارضایی در جلوگیری از رشد طول آلت تناسلی تاثیری داره؟
3 استفاده از اسپری ها یا ژل های تاخیری باعث عدم نعوظ کامل آلت تناسلی (مثلا 75%) هنگام نزدیکی می شه؟-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
1منظور از کوچکی کاذب آلت تناسلی در اثر چاقی دقیقا چیست؟ ….یعنی اینکه بخشی از آلت در چربی بالای آلت فرو رفته و پنهان می شود
چطور قابل تشخیص است؟……با معاینه
2 خودارضایی در جلوگیری از رشد طول آلت تناسلی تاثیری داره؟…………خیر
3 استفاده از اسپری ها یا ژل های تاخیری باعث عدم نعوظ کامل آلت تناسلی (مثلا 75%) هنگام نزدیکی می شه؟…………..اگر زیادی استفاده شود بله باعث عدم نعوظ کامل آلت تناسلیمی شود
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

