به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر یاسین دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 334 مشاهده پرسش
    سلام
    اقای دکتر 4 هفته پیش تشخیص داده شد که در بیضه چپ واریکوسل 3 و در راست گرید2 دارم اوایل درد داشتم اما الان نه یعنی خیلی کمتر شده
    سونوگرافی کردم و آزمایش اسپرم هم دادم پزشک گفت که ازمایشم خوبه و نیازی به عمل نیس ، درواقع گفت من به خاطره درد عمل نمیکنم و هر 5-6 ماه بیا این آزمایشو بده و اگه نتیجه بد بود اون عمل رو انجام میدیم در آخر هم گفت میتونم مثل سابق ورزش کنم و به کار عادی روزانه خودم برگردم در ضمن فایل ازمایش هم براتون ضمیمه کردم .
    ممنون میشم که نظر شما را هم بدونم.
    یه سوال دیگه اینکه ایا ورزش بدنسازی و ورزش های دیگه باعث بدتر شدن و شدیدتر شدن این ضایعه و درد میشه یا نه ، وایا ضرر داره ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      من هم با نظر همکارم موافق هستم و ورزش معمولا تشدید نمی کند
  • تصویر کاربر مونا دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
    سلام ، خسته نباشيد
    سوالم راجع به زگيل تناسليه ، من چند روز پيش سكس داشتم اما با كاندوم ولى تماس مستقيم هم وجود داشت قبل از رابطه از شريك جنسيم راجع به زگيل و بيماريهاى مقاربتى ديگه سوال كردم كه گفت سالمم و خودمم ضايعه مشكوكى مثل زگيل رو نديدم اما خيلى نگرانم
    ضمنا باكره هم هستم
    لطفا راهنماييم كنيد ، راهى هست كه من الان با اينكه هنوز هيچ مشكلى به وجود نيومده متوجه بشم كه مبتلا به زگيل تناسلى شدم يا نه؟
    خواهش ميكنم راهنمايى كنيد ، ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بجز رویت ضایعات زگیلی راه دیگری برای تشخیص نیست
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 332 مشاهده پرسش
    اقای دکتر ایا امیدی به بهبودی با انجام عمل هست یا خیر?
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله
  • تصویر کاربر حمید دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
    سلام.من تقریبا دوماهه که برای بچه دار شدن و البته زیر نظر پزشک مامایی با همسرم نزدیکی میکنیم ولی همسرم باردار نمیشه.البته همسرم تنبلی تخمدان داشته ولی مدتیه دارو مقرف میکنه و تقریبا مشکلش حل شده.پزشکش پیشنهاد کرده که من با یه ارولوژیست مشورت کنم.ولی خوب نمیدونم باید چیکار کنم.لطفا راهنماییم کنید.
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      البته دو ماه برای اینکه نتیجه نگیرید کمی زود است. ولی بهتره با مراجعه به ارولوژیسیت معاینه و آزمایش اسپرم دهید
  • تصویر کاربر میلاد دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 376 مشاهده پرسش
    آقای دکتر سلام.خیلی وقت پایینه سره آلت تناسلی ام چیزی که در عکس فرستادم قرار دارد.انگار زیگیل تناسلی است.درسته؟آیا خطرناکه؟حتما باید دکتر برم؟آخه دانشجو هستم و زیاد از لحاظ مالی نمیتونم هزینه کنم.ممنون میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      کیفیت و وضوح عکس مناسب نیست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید