به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من میخواستم عمل وازکتومی انجام دهم. آیا این عمل رایگان انجام می شود؟ اگر نه، هزینه آن چقدر است آیا پوشش بیمه دارد (بیمه دانا) برای من ضروری است زیرا با وجود استفاده از کاندوم همسرم چند بار باردار شده و به دلیل ضعف جسمانی سقط داشته است البته ما فرزند داریم ولی نمی خواهم این مسئله تکرار شود.
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      وازکتومی رایگان نیست در بیمارستان های دولتی با دفترچه بیمه قابل انجام است
  • تصویر کاربر احسان دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 354 مشاهده پرسش
    با سلام جناب اقای دکتر جباری
    من 6 ماه از عمل واریکوسلم گذشته و بعد از 6 ماه میزان
    حرکت اسپرمم (class a) از 7 درصد به 6 درصد کاهش یافته به نظر شما راه حل چیست؟؟
    ایا احتمال نا باروری من هست
    من خیلی استرس دارم و خانمم هم علاقه ی شدیوی به بچه دار شدن داره چکار توصیه میکنید انجام دهیم ؟؟؟
    ایا بعد از چند سال احتماد عودت واریکوسل وجود داره؟؟؟
    ایا فوتبال و دویدن برای سلامتیم مضر و احتمال بچه دار نشدنم را بیشتر میکنه ؟؟؟
    ممنون اقای دکتر لطفا دقیق راهنماییم کنید چون خیلی استرس دارم و خوابم نمیبره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بجز کلاس A کلاس B هم در باروری تاثیر دارد. ویتامن E و آبسرد برا یبیضه ها هم مفید است
  • تصویر کاربر سعیده دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 577 مشاهده پرسش
    سلام پدر من 69 سالش نزدیک 2 ماهه که عمل پروستات انجام داده ولی دکترش می گوید دوباره باید عمل شود. پدرم ناراحتی قلبی نیز دارد. اگر بدخیم باشد عمل خطرناک است؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      عمل پروستات برای درمانبدخیمی که به آن رادیکال پروستاتکتومی می گویند عمل بزرگی می باشد و توان قلبی بیمار بایستی توان این عمل را داشته باشد.البته این موضوع را پزشک جراح و پزشک قلب با هم تصمیم می گیرند.
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
    سلام وخستخ نباشید ایا آلت تناسلی من اندازه اش خوب است یه نه من فک میکنم کوچیک است
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      در این عکس در حد نرمال هست اگر چه خیلی هم بزرگ نیست
  • تصویر کاربر حمید دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 336 مشاهده پرسش
    با سلام وجود لخته یا رگه خونی در ادرار بعضی وقتها همراه با سوزش و کم شدن شدت جریان ادرار نشانه چیست در ضمن وجود سنگ کلیه نیز منتفی میباشد باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      عفونت، تنگی مجرا، التهاب پروستات، ضایعات داخل مجرای ادراری و …..
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید