به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر شاهرخ پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    سلام من حدود یک سال و نیم است دارای زگیل تناسلی در ناحیه مقعد هستم به دکتر پوست مراجعه کردم جوابی نگرفتم به فوق تخصص گوارش مراجعه کردم جوابی نگرفتم. لطف کنید من را راهنمایی کنید به چه متخصصی مراجعه کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      منظورتان از جواب نگرفتن دقیقا چی هست؟
  • تصویر کاربر اشکان پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 307 مشاهده پرسش
    با سلام هجده سال سن دارم و متخصص پوست و مو همزمان مصرف فین پشبا فیناستراید 1میلی گرم و کپسولwellmanرا تجویز نموده.فینپشیا آندروژن خون را کم می کند و از طرفی ول من توان اسپرم سازی را افزایش می دهد .آیا این دو قرص ضد هم عمل نی کنند؟آیا برداشت من از این دو قرص و مکانیزم تاثیر آنها درست است؟لطفا مرا راهنمایی کنید با سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر قرص wellman تاثیر چندانی ندارد
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 304 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر. ببخشید آقای دکتر 1-آلت تناسلی همسر من یک حالت برجستکی سه سانت پایینتر از نوکش همانطور که در شکل با رنگ مشخص کردم دور تا دور آلتش وجود داره مثل یه حلقه غضروفی اما زیاد سفت نیست. موقعی که معذرت میخام بزرگ میشه اون حلقه خیلی صاف میشه و فقط در یک سمت کمی باقی میمونه. 2- اندازه 16 سانت داره قطرشم نسبتا زیاده ولی من اونجور که توی تصاویر و فیلم دیدم سفت نیست. البته ما فقط یکبار رابطه داشتیم چون تازه ازدواج کردیم. حس کردم خیلی سفت نیست که به راختی داخل بره و وقتی دزار میکشه بالا واینمیسه و میوفته البته بار اول هر دومون بود یعنی کاملا ناشی هستیم.3- نوک آلتشم چند تا لکه تیره هست بیماری نیست؟ عکسشو گذاشتم. ممنون میشم این سه سوالمو پاسخ بدید. انشالا سلامت باشیر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      در مورد سوال اول و سوم مشکلی نیست در مورد سوال دوم فعلا برای قضاوت زود است
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 329 مشاهده پرسش
    سلام.آقای دکتر آلت تناسلی من انحنا به سمت پایین دارد البته درحالت بزرگ بودن.من13/5 سن دارم و متوجه این شدم.باید چیکار کنم.لطفا کمکم کنید.من این موضوع را تا به حال با کسی مطرح نکرده ام.آیا موقع ازدواج و انجام روابط,«مشکلی برای من پیش میآید؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      عکس بفرست ببینم
  • تصویر کاربر mostafa پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    سلام شرمنده من رشت زندگي مي كنم دارم ديونه ميشم همش دارم راه ميوفتم اين ازمايشگاه اون ازمايشگاه
    سنوگرافي سالم بود
    1.براي ريشه يابي كامل كاهش تسترون چه ازمايش خوني بايد بدم تا خيالم راحت بشه ؟
    LH RSH؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله LH و FSH
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید