به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر جمشید پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 311 مشاهده پرسش
    26 ساله هستم1 ساله یک ساله به پرونی مبتلا شدم التم به سمت چچ و بالا انحنای 30 درجه داره هنگام نعوضو و اجکشن درد دارم ایا مینوانم جراحی کنم و انحنا از بیح بره و راست شه البته به روش جایگزین بافت همبند و به کجا برای جداحی مراجعه کنم عکس هم فرستادم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      جهت این عکس مناسب نیست وقابل قضاوت نمی باشد
  • تصویر کاربر حسینی پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 380 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر عزیز
    دکتر جان من میخوام قبل از ازدواج بدونم زود انزال هستم یا نه؟ روشی هست که بتونم تشخیص بدم؟
    یه سوال دیگه با نامزدم که تلفنی حرف میزنم و حالت خوشی بهم دست میده، بعد از مدتی این حالت تو آلتم میمونه و حس میکنم منی توی مجرای تناسلیمه و دوس دارم تخلیه بشه
    البته اینم اضافه کنم که مدتیه تمرین های کگل رو انجام میدم حس میکنم اثر اونهاس(البته با اجازتون)
    سرتون رو درد آوردم خیلی ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      نه متاسفانه راهی وجود ندارد
  • تصویر کاربر م جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 333 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر با تشکر از راهاندازی سایت و جواب سوالات ما
    جناب دکتر بنده به نظر بعضی از دکتر ها الت پنهان دارم خیلی کوچیکه و در نعوظ به یک بند انگشت میرسه
    اما امروز رفتم بیمارستان بقه الله پیش دکتر غدیان جراح ایشان منو معاینه نکرد چند دانشجو بودند و گفتند از چاقی بیش از حد منه و با لاغر شدن درست میشه خود دکتر نگاهی کوتاه کرد و گفت نیاز به جراحی نداره اما به نظر دکتر های دیگر اینطور نیست خواستم نظر شما هم بدانم و اینکه چه کنم روحیه افتضاح و اینکه این ایراد منو داره دیوونه میکنه عکسهم گذاشتم لطفا نظر بدید بگید من چه کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      به نطر من هم لت شما پنهان می باشد و با لاغر کردن بهتر می شود و اصلا جای نگرانی و تشویش ندارد
    2. تصویر کاربر م جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      دکتر ممنون از پیسختون یهنی نیاز به جراحی نداره
      چون این مشکل قبل از چاق شدن هم بوده
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      با جراحی می توان پوست را عقی کشید تا کمتر پنهان باشد اما توصیه به برداشتن چربی ندارم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر عماد پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    با سلام
    دکتر احساس میکنم مثانه ام خوب پمپاژ نمیکنه.
    کمی در مورد تنبلی مثانه و روش درمان توضیح میدهید؟
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      پمپاژ مثانه قابل حس کردن نیست و برای تشخیص ن نیاز به نوار مثانه است
  • تصویر کاربر mostafa پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    سلام خدمت اقاي كترهميشه پاسخ گو من مشكلم هنوز با اينكه هزار بار رفتم دكتر پيدا نشده
    دوساله مي خوام ازخواب بلند شم سرحال باشم ولي اون صبح هرگز نيومده ولي بعد از خوردن چاي وگذشت چند ساعت حالم به حالت عادي بر مي گرده كمي استرس دارم وقتي ورزش مي كنم فقط نيم ساعت اكتيو هستم تستوسترونمم كه از ده شد شانزده امكان داره ضعف غدد فوق كليوي داشته باشم چون هر عاملي دراينترنت راجب كمبود اين هورمون نوشته بود در من وجود داره ميترسم دوباره اين هورمون پايين بياد ايا ازمايشاتشو بدم
    ازمايشات مرتبط با غدد فوق كليوي كدام است ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      با متخصص غدد مشوزت نمائید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید