به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علیرضا یکشنبه ۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    وقت شما بخیر
    دستگاه تناسلی من موقعی که میخواهم نزدیکی کنم بااینکه سفت و محکم است اما قدرت بلند ایستادن رو نداره یعنی حالت افتاده داره لطفا راهنمایی بکنید و اگر نیاز به جراحی داره طول درمان و هزینه اون رو بهم بگین
    ممنون از لطفتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      این حالت مشکلی در ارتباط جنسی ایجاد نمی کند و نیازی درمان ندارد
  • تصویر کاربر حمید پنجشنبه ۱ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 294 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من 27 سالمه دوسال پیش متوجه شدم سرطان بیضه دارم بعد از عمل rplndوبرداشتن بیضه چپ انزال من بصورت انزال خشک شده است.حالا من دچار اختلال نعوظ شده و همچنین طول اندازه آلتم بعد از نعوذ کامل خیلی کوتاه تر از قبل عمل سرطانم شده است.آیا درمانی برای اختلال نعوذ و بلند تر شدن آلتم وجود دارد ؟انازه آلتم قبل عمل 16 cm وحالا 12cm می باشد.باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      می توانید از داروهای کمک کننده نعوظ استفاده کنید مثل تادالافیل 10 میلی البته اگر بیماری قلبی ندارید
  • تصویر کاربر زمانی پنجشنبه ۱ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 914 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر…ایا ماساژ پروستات از طرف مقعد برای پروستات از نطر علمی مفید است؟ایا شما انجام ان را توصیه میکنید؟ایا برای درمان ورم پروستات مفید است؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله از نظر علمی تائید شده است
  • تصویر کاربر عرفان پنجشنبه ۱ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    با سلام
    من 30سال سن دارم ومدت یک سال ونیم هست که ازدواج کرده ام الان مدت سه ماه است که متوجه زگیل الت تناسلی شدم ولی در این مدت اگاهی نداشتم والان تعداد انها بیشتر شده وچیزی که الان من را نگران کرده وجای سوال است اینکه در داخل مجرای ادراری من دقیقا درنوک سوراخ مجرای اداری ودر داخل ضاعده گوشتی درست شده و بعضی وقتها از سوراخ بیرون میزند خواستم بدانم ایا این زاعده هم زگیل است یا خیر ودرمان ان چگونه است.
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله زگیل هست و بهترین درمانش لیزر است
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۱ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 582 مشاهده پرسش
    سلام
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      ظاهرا به کلیه پلی کیستیک مبتلا هستید که معمولا ارثی است و متاسفانه به نارسایی کلیه می انجامد و در نهایت نیاز به پیوند کلیه می شود. بهتره آزمایش عملکرد کلیه شامل اوره و کراتی نین را انجام دهید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید