به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
علیرضا چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 534 مشاهده پرسش
من ۶۴ سال دارم، آزمایش دادهام و در آزمایش گفتند که پروستات شما بزرگ شده است، هیچ علائم و دردی ندارم و دارویی مصرف نمیکنم، نیاز به پیگیری هست؟-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
اگر علائمی ندارید خیر فقط سالانه چک شوید و آزمایش PSA هم بدهید
-
- با سلام خدمت آقای دکتر
جسارتا بنده بیضه سمت راستم دو قلو هست یعنی دوتاست چسبیدن به هم دیگه . از نظر شما مشکلی هست یا خیر؟-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم سونوگرافی از بیضه ها انجام دهید.
-
- سلام پسر ٢٣ هستم من زگيل تناسلي داشتم دو بار از بين بردمشون يه وسيله الكترود (بوسيله پزشك) و هيچ پماد يا دارويي تجويز نكردن… ١-اگه پمادي يا قرصي نيازه اگه امكانش هست معرفي كنيد؟بعد از بار سوم اون قسمتي كه موي بدن رشد ميكنه مدام جوش ميزنم جوش هاي قرمز بعضي اوقات…بعضي اوقات يهو بعضي جاها خارش پيدا ميكنه…. و اين جوش ها بعضي هاشون كه با نور ميگيرم دقيقا جاييه كه مو رفته زير پوست… يعني يه تار موي رشد كرده دوباره زير پوست٢…من كلا ادم وسواسي هستم تو اين موضوع يعني با هربار دستشويي رفتن ممكنه بدنم رو نگاه كنم…. ٣-آزمايشي هست كه بدم؟اصن اين ازمايش هم اگه باشه… 4-تاثيرش چيه ؟
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۰ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
توی عکسا که زگیلی نیست
پاورفیت روزی دوتا و ایمیونس یا زینک یکروز درمیان استفاده کنید
-
- سلام،خسته نباشید،بنده یه ماهه که عمل کردم،الانم هفته ای دو بار میرم سالن برای فوتسال بازی کردن،وقتی میام خونه بیضه چپم کمی درد میگیره یا احساس میکنم پام درد میکنه،دلیلش چی میتونه باشه؟
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
اسپاسم عضلات
مشکلات کمر
عود واریکوسل
فتق
…………….
-
- سلام و عرض ادب دکتر من قبلا هم سوال پرسیدم شاید نزدیک ۷،۸ماه ویروس اچ پی وی نوع ۱۶ و ۳۵ رو دارم،
سوالا اینه ؛
دکتر ایمینویس رو چند ماه مصرف کنم؟؟
پاورفیت رو چند ماه استفاده کنم؟؟
و سوال بعدیم اینه که کنار پاورفیت و ایمونیس میشه خود پودر قارچ شیتاکه رو هم استفاده کنم؟؟
و اینکه با توجه به عوارضی که از گارداسیل میگن من ی دوره زدم دوره های بعدی رو هم بزنم؟؟
گفتید خوبه و مفیده،
و اینکه ممکمه این ویروس از بدن من دفع بشه؟
۲۶ سالمه
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام و عرض ادب دکتر من قبلا هم سوال پرسیدم شاید نزدیک ۷،۸ماه ویروس اچ پی وی نوع ۱۶ و ۳۵ رو دارم،
سوالا اینه ؛
دکتر ایمینویس رو چند ماه مصرف کنم؟؟……………..حداقل 2 سال یک روز در میان
پاورفیت رو چند ماه استفاده کنم؟؟………….6 ماه
و سوال بعدیم اینه که کنار پاورفیت و ایمونیس میشه خود پودر قارچ شیتاکه رو هم استفاده کنم؟؟ …………………………..نیازی نیست
و اینکه با توجه به عوارضی که از گارداسیل میگن من ی دوره زدم دوره های بعدی رو هم بزنم؟؟………………………….بزنید
گفتید خوبه و مفیده،
و اینکه ممکمه این ویروس از بدن من دفع بشه؟…………………..90درصد ظرف 2 سال احتمال دارد دفع شود
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

