به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
مهدی شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 233 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر
موقعی که بیضه سمت چپم رو دست میزنم توده ی رو حس میکنم ک اندازه نخود آیا طبیعیه؟- سلام و خسته نباشید
آلتم در حالتی که راست باشه پونزده شونزده سانت میشه…و یه کم از حالت طبیعی باریکتره…آیا دارویی برای بزرگتر شدن(درازی)وکلفتر شدن آلت مردانه هست…اگه هست لطفن معرفی کنید…
باتشکر از وقتی که میذارید…-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
خیر دارو و راه حلی ندارد
-
- سلام
من hpv نوع ۵۲ دارم و تبخال هم دارم
ولی فقط بک بار عود کرده روزی دو تا پاورفیت هم مصرف میکنم هر روزم لیمو ترش میخورم و سالاد و اصلا دخانیات مصرف نمیکنم و رابطه هم ندارم
آیا اچ پی وی از بدن من دفع میشه؟
من خیلی نگرانم که سرطان نشه و به عمل کشیده نشه
پاپ اسمیر و کولپولکوپیم هم نرمال بوده - سلام خسته نباشی آقای دکتر من الا یک هفته رو الت تناسلی یه چیزای ریز در اومد که خیلی ناراحتم کرده میشه بگید برا چی اینجوری شدم
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
در صورت صلاحدید عکس واضح بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.
-
- سلام من پسری 15 ساله ام ولی سایز آلتم در هنگام نعوظ 8 سانت و در حالت عادی 2یا سه سانت گاهی نیز به شکل کلاهک میشود
میخواستم بدونم آیا عادی است؟
چه دارو هایی برای بزرگتر شدنش باید مصرف کنم؟؟
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

