به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
El59 پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 251 مشاهده پرسش
همسر بنده ۴۷ سالشه و الت ایشون در حالت عادی ۸ سانت میباشد مشکل ایشون اینه که در طول رابطه بعضی اوقات حالت نعوظ از دست میره و گاهی هم اب منی خیلی دیر یا اصلا نمیاد خواهشا راهنمایی کنید چکار کنیم- سلام
زمان نعوذ كم هست قرص سياليس استفاده كردم بهتر ميشه و زود به انزال ميرسه براي افزايش زمان مقاربت راهنمايي بفرماييد-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
زودانزالی درمان قطعی و دائمی ندارد و فقط با داروها می توان آن را کنترل کرد یعنی وقتی که دارو استفاده می کنید مدت زمان وقوع انزال را طولانی کرد اما نمی توان این بیماری را تا آخر عمر ریشه کن کرد. مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی( بصورت مصرف دائمی و روزانه یک عدد یا استفاده بصورت 6 ساعت قبل از نزدیکی)، یا قرص داپوکستین 30 یا 60 میلی گرمی 1 تا 3 ساعت قبل از نزدیکی. بدیهی است تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود. اسپری لیدوکائین 10 درصد یا کرم زایلا-پی داروهای موضعی برای کنترل زودانزالی هستند 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت و زیر آن و یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت بزنید(بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). حتما بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید. اگر با زدن بیحس کننده ی موضعی آلت نعوظ و سفتی خود را از دست می دهد می توانید از نصف قرص سیلدنافیل 50 میلی یک ساعت قبل از رابطه نیز استفاده کنید. از قرص ترامادول هم یک ساعت قبل از رابطه می توان استفاده کرد ولی استفاده از این قرص خطر اعتیاد در آینده را دارد و بهتر است به عنوان آخرین روش و در صورت عدم پاسخ به دیگر روش های درمانی مورد استفاده قرار گیرد.
-
- سلام من دو تا جوش مانند رد روی ناحیه تناسلی به وجود آمد تست پاپ اسمیر منفی ولی اچ پی وی مثبت است و جوشها شبیه زگیل نیستن.دکتر زنان گفته باید کولپوسکوپی انجام دهم میشه راهنمایی کنین
- سلام،
همیشه بعد از خودارضایی ادرارم را به سختی میتوانم خارج کنم،در ضمن طبق عکس تنگی مجرا ندارم،
علت این موضوع چیه؟ - سلام من شش ماه هست که هیچ ضایعه ای نزدم آزمایشگاه نیلو هم از خون هم از ترشحات میتونه آزمایش بگیره کدوم آزمایش رو بدم که مطمئن بشم پاکسازی صورت گرفته ممنون
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

