به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر عاطفه جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 232 مشاهده پرسش
    ایا زگیل تناسلی واگیردار است؟ علت ابتلا به زگیل تناسلی چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      ایا زگیل تناسلی واگیردار است؟ ………………………….بله

      علت ابتلا به زگیل تناسلی چیست؟………………………….معمولا از طریق رابطه جنسی با فرد مبتلا 

  • تصویر کاربر عرشیا جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 234 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما دکتر گرامی،بنده چند وقت پیش چندتا عکس از یک زائده که روی قسمت شرمگاهی بنده ظاهر شده بود براتون فرستادم،تشخیصتون این‌بود که زگیل تناسلیه،بعد از اون من به ۸ دکتر متخصص اروولوژی و دو دکتر متخصص پوست مراجعه کردم و همگی تشخیصشون این‌بود که این زائده زگیل تناسلیه،با این حال برای اطمینان بیشتر بنده‌ تست pcr رو با نمونه گیری از زائده انجام دادم و در کمال شگفتی نتیجه ازمایش منفی از آب در اومده،جناب دکتر با توجه به اینکه تمامی متخصصها نظرشون این‌بوده که زگیله من چقدر میتونم به جواب ازمایشگاه اطمینان کنم؟عکس زائده رو دوباره براتون میفرستم قطرش هم به زحمت یک میلیمتر بوده (توی عکس خیلی بزرگ افتاده )که البته مسوول ازمایشگاه موقع نمونه گیری کلش رو برداشت،ممنون از پاسختون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      در عکس که شبیه به زگیل هست

  • تصویر کاربر ایناز جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 202 مشاهده پرسش
    در قسمت لبهای آلت تناسلی چیزهایی شبیه تاول سوختگی وجود دارد میخواستم بدونم ایا زگیل هست یا چیز دیگر قصد بارداری دارم ایا خطرناکه ممکنه باعث نازایی بشه واینکه ممکنه زیادتر بشه.چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      عکس واضح بفرستید

  • تصویر کاربر Farnaz جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 323 مشاهده پرسش
    سلام،زگيل تناسلي روي زبان درمان دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      کرایوتراپی یا ایزر

  • تصویر کاربر هانیه جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 202 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت شما بنده یه سال درگیر زگیل تناسلی هستم .ازمایشم تایپ 6 رو مشخص کرد.در همدان اکثرا کرایو میکنند و من به گفته یه دکتر زنان فقط ای اچ سی سی و ایمیونس مصرف کرم منتها تمام اطراف مجاری ادرار و داخل وازن رو گرفت .خواستم بپرسم اگه خدمت شما برسم امکانش هست داخل مجاری دیده و لیزر بشه/ واینکه درد داره لیزر چون من خیلی نسبت به درد بی طاقتم ممنون راهنمایی شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      بدون معاینه نمیتونم نظری بدم که ایا کارتان در مطب قابل انجام است یا نیاز به بیهوشی و اطاق عمل دارد

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید