به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
سعید جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 184 مشاهده پرسش
سلام من ۳۲ ساله اقا هستم دوسال پیش زوناگرفتم خیلی کم بود وزودخوب شدم دکترم گفت که پیرمردها این بیماریومیگیرن.الا حدود یک ماه زیرنافم یه چیزی شبیه زگیل درامد وخیلی کوچیک هس همونجوری هم موند میخواستم بدونم ایدزگرفتم یان متاهل هم هستم.-
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
مواردی که گفتید ربطی به ایدز ندارد
-
- سلام اقای دکتر وقت شما بخیر,من روی دستم تعدادی زگیل ریز بود که تحت درمانم اما چون قبلش نمیدونستم برای طهارت دستم به مقعد و واژنمم برخورد کرده و الان یکی دو تا برجستگی اطراف مقعدم درومده,تا به حال هیچ رابطه ای هم نداشتم و برای اپیلاسیون هم با کاردک و موم خودم مراجعه میکردم و از بهداشت اون مرکزم اطمینان داشتم. ,میخواستم بدونم ایا ممکنه زگیل باشن؟؟؟یکم نگران شدم و ذهنم رو درگیر کرده,مطالب شما رو بابت تفاوت زگیل و زگیل تناسلی خوندم اما باز هم نگرانم
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
با توجه به توضیحاتی که فرمودید به نظرم زگیل نیستند
-
- سلام آقای دکتر .من تازه نامزد کردم و همسرم زگیل تناسلی نداشتن. اما پریشب متوجه افونت و برجستگی های پیوسته و ریزی که مثل دوه های انگور ریز و نرمی دوند روی دهانه ورودی داخل و بسیار نزدیک به پرده بکارتم شدم دکتر مراجعه کردم چند ثانیه نگاه کردن گفتند افونت قارچی هم داری و اینا که میگی احتمالا زیگیل تناسلیه و خیلی سریع با موضوع برخورد کردند و اصلا احتمال وستیبولار رو هم ندادند.گفتند این محلول رو بزن خشک میشه اما ممکنه بازم دربیاد. الان من به شدت استرس دارم که آیا این واقعا زیگیله ؟و این که به همسرم منتقل میشه؟ من محلول رو زدم قرص رو هم خوردم الان ترشحات سفید داره از بدنم خارج میشه و اون دونه ها کوچیک و قرمز شدن من خیلی میترسم اینا زیگیلن؟
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
وستیبولار پاپسلوماتوز هستند
-
مینو جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
با عرض سلام مجدد ،متشکرم آقای دکتر الان دکتری که رفتم بهم استیک اسید 5درصد دادن من دیگه مصرف نکنم اونو؟ یا تاثیر مثبت داره برای از بین بردنش ؟ -
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
بیشتر اذیت تان می کنه و تاثیری هم ندارد نیازی به مصرف اسید نیست
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام ايا اين ها زگيل هستند؟ اگه اره كدومشون؟ و چجوري ايميكيمود را استفاده كنم
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
زگیل نیستند
-
- سلام اقای دکتر می خواستم ببینم این دانه یاتوده کنارمقعد نشانه چه بیماری است بایدحتما عمل بشود ایا به غیر عمل راه دیگری ندارد ضمنا ۱۵سال پیش عمل شقاق کردم وضمنا هزینه اش چقدر میشود بعضی موقع ها ترشح وسوزش دارم از استان یزد مزاحمتان میشوم باتشکر
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
با جراح عمومی مشورت کنید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

