به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر احمد پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 225 مشاهده پرسش
    سلام.بنده و‌ خانمم زگیل تناسلی داریم.میخواستیم برای لیزر بیاییم خدمتتون.کرایو نمیخواهیم چون کرایو شهرخودمون هست.فقط لیزر میخواییم و در ضمن میخوام بدونم یک روزه میتونیم لیزر کنیم و برگردیم شهرستان؟ هم من هم خانمم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      بله می توانید البته به شب می کشه آخر وقت

  • تصویر کاربر فروغ پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 233 مشاهده پرسش
    مجردم … رابطه آمیزشی داشتم.چند ماهه زگیل دارم.نمیتونم آزمایش پاپ اسمیر بدم.راه دیگه ای وجود داره بفهمم سرطان دارم یا نه.یا اصلا بیماریم چقدرجدیه؟
    کجا برم آزمایش بدم؟ متخصص زنان جوابم و نمیدن.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      اگر سکس کامل و دخول نداشته اید سرطان برایتان مطرح نیست و‌نیازی به تست نیست ولی اگر سکس کامل داشته اید پاپ اسمیر در آزمایشگاه بدهید

      از ضایعات بیرونی هم میتونید نمونه برداری و تیپ ویروس را مشخص‌کنید

  • تصویر کاربر dost پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 178 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    آقای دکتر من یک سال پیش دچار زگیل تناسلی شدم ازمایش خون دادم تعداد ویروس کم بود و من اونو درمان کردم چون هنوز ازدواج نکردم می توانم واکسن بزنم چون شنیدم واکسن تا قبل از 26 سالگی جواب میده من الان 35 سالمه
    ممنون میشم راهنمایی فرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      اخیرا واکسن را تا ۴۵ سالگی میشه زد

  • تصویر کاربر حدیث پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 169 مشاهده پرسش
    سلام برای درمان زگیل چه پمادی خوبه استفاده کنیم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      کرم آلدرا ۵ درصد یک شب در میان

  • تصویر کاربر مینا پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 212 مشاهده پرسش
    سلام. من 20 سالمه و hpv6 دارم . خواستم بپرسم درمان میشم یا ن . تو بعضی از سایتا نوشته زیر 30 سال درمان میشه . خطرناکه ب نظر شما؟
    1. تصویر کاربر مینا سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
      ببخشید اقای دکتر میشه بگید چ دارویی لاید مصرف کنم؟ البته لیزرم انجام دادم
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      بله درمان می شوید 

      خطرناک نیست

      کپسول پاورفیت و ایمیونس بخورید

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید