به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
مریم چهارشنبه ۱ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 173 مشاهده پرسش
سلام اقای دکتر شوهره یک زیگیل تناسلی دارد رفته دکتر بهش محلول داده از وقتی هم که این دارو را استفاده کرده تقریبا صاف شده ولی از درون پف کرده و درد داره چرا این طور شده ایا ممکنه زگیل نباشه دکتر احتمال داده من هم رفتم پاپ اسمیر جوابم منفی شده ما در حال اقدام به بارداری هستیم ایا مشکلی پیش میاد چون نمیخوام به خاطره بارداری واکسن بزنم-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
پف کردن احتمالا بخاطر دارو هست. مشکلی برای بارداری ندارید
-
- بازگشت به سوال قبل بعد ٨ ماه رابطه جنسي محافظت نشده
ايا امكان داره من ويروس پاپيلوما نوع شماره 6 رو از همسرم نگرفته باشم ؟
در حاليكه نوع 5٣ رو گرفتم-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
ویروس را که حتما گرفتید ولی شاید سیستم دفاعی نسب به این تیپ ویروس مقاوم باشد
-
- سلام .وقت بخیر نامزد من دچار زگیل تناسلی هستن. نه ماه پیش باهم رابطه پوستی داشتیم طوری کاملا آلت تناسلیمون بهم برخورد و تماس پوستی داشته ….من تا الان هیچ گونه ضایع و علائمی نداشتم …آیا من هم مبتلا به زگیل شدم؟!؟میتونم آمپول بزنم…تشکر
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
.آیا من هم مبتلا به زگیل شدم؟!؟………………………مشخص نیست
میتونم آمپول بزنم…………………………حتما واکسن بزنید
-
- سلام
من تو سايتتون ازتون سوال پرسيدم
در خصوص اينكه من ٨ ماه پيش پاپسمير و كوتكس دادم نتايج منفي بود
اذر ماه با همسرم اشنا شدم
هفته پيش ازمايش داديم هر دو مثبت
من نوع 5٣ ايشون نوع 6
در خصوص نوع 6 مطالعه كردم ولي در خصوص نوع 5٣ ميشه لطفا توضيح بفرماييد
و سوال بعدي اينكه چطور ميشه همسر من 5٣ نداشته باشه يا من 6 و نداشته باشم
ايا اين ازمايش ميتونه خطا كرده باشه ؟ در ضمن من بعد از ازمايش اول رابطه ديگه اي نداشتم به جز همسرم
ممكنه ٨ ماه ويروس تو بدن ايشون باشه و يكباره ضايعاتشو نشون بده
درحاليكه ايشون روزي حداقل يك پاكت سيگار ميكشن
و چطور در تمام اين مدت من ازشون نگرفتم ؟-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
نمونه گیری در فرد غالبا از یک نقطه یا منطقه خاص انجام میشه و قابل تعمیم دادن به دیگر نواحی تناسلی نیست
درسته سیگار نقش بسزای در این ویروس دارد ولی نمیشه گفت چه زمانی بعد از ورود ویروس بیماری بروز می کند
-
- با سلام
جناب دکتر من خانمی ۲۹ ساله هستم یک سال هست که ازدواج کردم … بدای چکاپ به دکتر زنان مراجعه کردم که مشخص شد زگیل دارم… که شبیه زگیل هایی هست که اصولا رو دست میزنه… میخواستم ببینم ازمایشhpv صروری هست و اینکه همسرمم باید ازمایش بدن؟ و چه ازمایشی را شما صلاح میدونید
با تشکر فراوان-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
برای مردان نیازی به آزمایش نیست ولی برای زنان آزمایش HPV از دهانه رحم توصیه می شود
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

