به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر پورعباس سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 225 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من آقایی53 ساله هستم تشخیص دکتر برضایعات زیر آلت تناسلی من زگیل هستش یکباربرای من کرایو کرده وهنوز توبت بعدی فرانرسیده میخواستم بپرسم الان میتونم پیش شما لیزر انجام دهم یا باید درمان فریز کردن را ادامه دهم لطفا راهنمایی بفرمایید منشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      من لیزر را پیشنهاد می کنم چون در یک جلسه از بین می رود کرایو نیاز به چند جلسه دارد

  • تصویر کاربر محبوب سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 173 مشاهده پرسش
    سلام.من 33 سالمه حدود10سال پیش از همسرم جداشدم وتقریبا 2سال قبل با اقای اشناشدم وفقط یک بار رابطه جنسی داشتیم چند روز پیش برجستگیهای اطراف واژن دیدم نمیدونم دقیقا چی هست خیلی بهم ریختم کارم فقط گریه شده نمبدونم چند وقته توی بدنم هست وایا برای همیشه میمونه وباید منتظر سرطان باشم اقای دکتر لطفا راهنمایم کنید من باید چکارکنم که این ویروس برای همیشه ازبدنم بیرون بره چه چیزای از نظر بهداشت و رژیم غذایی باید رعایت کنم وایا مشخص میشه که چه مدته این ویروس در بدنم هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      زگیل تناسلی نیستند

  • تصویر کاربر صحرا سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 218 مشاهده پرسش
    ضمن عرض سلام و خسته نباشید
    آقای دکتر آیا ویروس زگیل تناسلی تا ابد در بدن باقی می ماند؟
    سایتهای خارجی میگن بعد از دو سال دفع میشه، اما منابع فارسی میگن تا ابد باقی می مونه، کدوم درسته؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      نود درصد ظرف دو سال دفع میشه

  • تصویر کاربر شکوفه سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 206 مشاهده پرسش
    سلام آفای دکتر خسته نباشید من یک سال پیش رابطه ی جنسی محافظت نشده داستم که تبخال تناسلی گرفتم و حالا بعد از یک سال دو هفته بعد از آخرین پریودیم دوباره پریود شدم و همزمان هم تبخال زدم که با آسیکلوویر طی دو هفته درمان کردم و یک سری زائده های خیلی کوچیک که فکر میکنم زگیل هستند. هیچ دردی ندارم فقط الان دو روزه خارش دارن. محلول پدوفیلین از کجا میتونم پیدا کنم چون چندتا داروخونه رفتم گفتن نیست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      پودوفیلین ساختنی هست و باید نسخه داشته باشید

  • تصویر کاربر بهنام سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 210 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت آقای دکتر من پسری 23 ساله هستم و میخواستم بدونم عکسی که خدمتتون میفرستم دارای زگیل تناسلی هست یا خیر و اینکه آزمایش برای مشخص شدن hpv چه هست و از آزمایش خون میشه فهمید یا خیر ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      خیر زگیل نیست

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید