به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر گلایل سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 192 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر چند روز قبل خدمتتون گفته بودم که طی ازدواج قبلم مبتلا به اچ پی وی شش شده ام،الانبعد از گذشت مدتی تست اچ پی وی من منفی شده،
    پرسیده بودم با توجه به اینکه در شرف ازدواج مجدد هستم، همسرم باید واکسن بزنند یا خیر، شما فرموده بودید که باید بزنند.
    عذر می خوام می تونم بپرسم چرا، مگه ویروس از بدم من دفع نشده؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      هیچگاه بطور یقین نمیشه گفت ویروس دفع شده لذا احتیاطا بهتره واکسن بزنند

  • تصویر کاربر گلی سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 251 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید برای درمان زگیل تناسلی داخلی دارو هم هست یا حتما باید لیزر بشن؟و اینکه اگه لیزر کنم امکان برگشتش دوباره هست؟واینکه استفاده از قارچ های گانودرما ک میگن درمان قطعی hpv واقعا تاثیر داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      دارودهست ولی اذیتت می کنه لیزر بهتره

      برگشت در محل لیزر خیر ولی در محل های جدید بله

      اطلاعی از گانودرما ندارم

  • تصویر کاربر Sh سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 256 مشاهده پرسش
    باسلام.همسر من ۱۶ ماه قبل رابطه محافظت شده داشته با خانمی و اورال سکس الان روی پوبیس یک جوش زگیل مانند داره.ممکنه بعد از این مدت زگیل ظاهر بشه؟آیا زگیل هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      در عکس که شبیه زگیل هست ولی بهتره معاینه شوند

  • تصویر کاربر M دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 253 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر سوالی داشتم شوهرم به زگیل تناسلی بیماره و درمان شده و فعلا زگیلی نداره و به من منتقل نشده و به دکتر مراجعه کردم که واکسن رو بهم تجویز کرد که میخوام بزنم و اینکه دکتر بهم گفت شوهرت باید بزنه گفتم اون بیماری رو داره گفت داشته باشه هم باید بزنه ایا از نظر شما باید بزنه وقتی که به این بیماری مبتلا هستش؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      بله ایشان هم بزنه

  • تصویر کاربر بيتا سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 193 مشاهده پرسش
    دكتر من يه سري ضايعات داشتم در ناحيه تناسلي كه دكتر پوست گفت زگيلن و سوزوندشون و ازمايش پاپ اسمير و hpv انجام دادم هر دو منفي بودن بعد رفتم دكترم گفتمش كه تو چرا به دروغ به من گفتي زگيل دارم و اون در جوابم گفت كه مطمنم كه تو داشتي ولي ازمايشت حتما اشباهي شده حالا سوالم اينه كه بنظر شما چيكار كنم واقعا دارم يا نه چون جواب هر دو ازمايش منفي بوده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      این ها زگیل نیستند

    2. تصویر کاربر بيتا سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
      دكتر جان توي پاپ اسميرم التهاب بود ميتونه دليل اين دونه ها التهاب واژن بوده باشه شرمنده من زياد سوال ميپرسم الان جواب پاپ اسميرمو هم واستون ميفرستم
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      ارتباطی با التهاب ندارد. خطری هم برای شما ندارد

    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید