به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر Mkh سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 204 مشاهده پرسش
    زگیل تناسلی سلام جناب دکتر خسته نباشید دختری 33 ساله مجرد و باکره هستم ک میخوام نامزد کنم ب تازگی..من دو سال پیش زگیل نداشتم و درمان شدم و الان در حال حاضر ضایعه ای ندارم سوال اینه من ازدواج کردم میتونم رابطه زناشویی داشته باشم و نیازهای جنسی همسرم رو براورده کنم؟میتونم رابطه اورال داشته باشم؟توروخدا راهنماییم خیلی میترسم عقد کنم..اقای دکتر ممکنه بعد دوسال دیگه ویروس از تو بدنم رفته باشه چون تو اینترنت سرچ میکنم مطالبی ک میخونم خیلی میترسم و میگم اصلا ازدواج نکنم..خواهش میکنم شما منو راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر Ff جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 222 مشاهده پرسش
    سلام . جواب سوالمو هر چی گشتم پیدا نکردم . پرسیده بودم آیا شما زگیل تناسلی برای خانم ها رو معاینه و ویزیت می‌کنید ؟ چون توی شهری که من هستم متخصصین آقا ویزیت نمیکنن
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      بله معاینه و درمان می کنم

  • تصویر کاربر امير جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 289 مشاهده پرسش
    سلام . ايا استفاده روزانه يك مرتبه از پودوفيلين رو توصيه ميكنيد و اگر زياده بفرماييد چند بار در هفته بايد مصرف كنم .. در حال حاضر يك هفته هست كه هرروز استفاده ميكنم ولي تاثيري در از بين رفتن ضايعات نداشته ، لطفا بفرماييد تا چند روز بايد استفاده رو ادامه بدم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      حداکثر 2 بار در هفته.

      اگر تاثیر ندارد یا ماده موثره و درصدش پایین هست(25 درصد بایستی باشد)  یا به پووفیلین مقاوم هست. تا زمان محو کامل زگیل باید استفاده شود

  • تصویر کاربر مهشاد جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 209 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخير
    من ويروس hpv كم خطرو دارم و ازمايش هم دادم از وقتى دچار زگيل شدم پريودم نامرتب شده و مى تونه دليلش باشه؟ دكتر گفته خودش از بين ميره راه ديگه واسه از بين بردنش نيست؟و داخل رحمم امكان داره مه وجود داشته باشه و يا فقط بيرون واژن؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام وقت بخير
      من ويروس hpv كم خطرو دارم و ازمايش هم دادم از وقتى دچار زگيل شدم پريودم نامرتب شده و مى تونه دليلش باشه؟………………………خیر

      دكتر گفته خودش از بين ميره راه ديگه واسه از بين بردنش نيست؟………………………..لیزر

      و داخل رحمم امكان داره مه وجود داشته باشه و يا فقط بيرون واژن؟………………………اگر سکس کامل داشته اید داخل هم ممکنه بزنه

  • تصویر کاربر پژمان جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 229 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من پیش یک پزشک پوست رفتم و تشخیص زگیل تناسلی دادن و کرایو کردن تعدادیشو
    بعد از اون برای یک پزشک ارسال عکس کردم و تشخیص مولوسکوم دادن
    عکسهای پیش از کرایو به همراه یک عکس پس از کرایو را براتون ارسال کردن
    لطفا بفرمایین تشخیصتون چی هست و اجع به درمانش راهنمایی بفرمایین
    سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر پژمان سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
      درضمن قبل از این من از یک تیغ یکبار مصرف با بی دقتی چند ماه استفاده میکردم
      ممکن هست کل اینها به خاطره حساسیت یا آلودگی همان تیغ کهنه باشد؟
      با تشکر فراوان لطفا راهنمایی بفرمایین
    2. تصویر کاربر پژمان سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
      در ضمن من قبل از تشخیص زایده ها از یک تیغ یکبار مصرف با بی دقتی چندین ماه استفاده میکردم
      امکان حساسیت پوستی یا همچین جوردی به خاطر تیغ کهنه هست؟
      ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایین
      متشکر آقای دکتر
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      از روی این عکس نمیتونم تشخیص بدهم

    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید