به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
بهاره چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 223 مشاهده پرسش
سلام آقاي دكتر
من چندتا جوش در ناحيه تناسلي به رنگ سفيد زدم،طوري كه يكيشون بزرگ هست و مايع سفيد رنگي توشه،اي چي ميتونه باشه؟-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
-
- سلام آقای دکتر .من چند روز مبتلا ب سوزش خارش و ظاهر شدن زخم و دونه هایی روی اندام تناسلی بودم بعد دو روز ب پزشک زنان مراجعه کردم گفتن تبخال تناسلی و قرص و پماد اسیکلو ویر و پماد تریامسینولون ان ان دادن ..دوروز مصرف کردم .سوزش درد و اندازه تبخال به نظرم بهتر شده .اما تعداد تبخال از روز اول ک گرفتم تا الان بسیار بیشتر شده و نگران شدم ..میشه بگید عادی یا خیر .و با مصرف این قرص ها چندروزه بهبود پیدا میکنه …و طرز استفاده از پماد تریامسینولون ان ان چندبار درزوز
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
خیر عادی نیست مصرف پماد تریامسینولون ان ان باعث تشدید می شود لذا این پماد را قطع کنید و در زمان بروز جوش ها سکس نداشته باشید
-
- سلام اقای دکتر من ۶/۷سال میشه این عارضه پوستی رو دارم میخاستم بدونم این خطرناکه یا خیر عکسشو براتون فرستادم
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
فیبروم پوستی در ناحیه ختنه گاه هست و خطری ندارد
-
- اكرزگيلهارو درمان كنيم و واكسن رو بزنيم منو همسرم ميتونيم بعدازجندماه تا دوسال بابالابردن سيستم دفاعي بدنمون ازبين ببريم ويروس رو؟يعني ديگه دچار عود بيماري نشيم؟و اينك بعد درمان زگيلهاي من با ليزر.رابطه ما بدون كاندوم هم ايرادي دارد؟و تا جندوقت از تيغ براي اصلاح موهاي زائد استفاده نكنم؟
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
اكرزگيلهارو درمان كنيم و واكسن رو بزنيم منو همسرم ميتونيم بعدازجندماه تا دوسال بابالابردن سيستم دفاعي بدنمون ازبين ببريم ويروس رو؟يعني ديگه دچار عود بيماري نشيم؟……………………….تا 90 درصد این احتمال وجود دارد
و اينك بعد درمان زگيلهاي من با ليزر.رابطه ما بدون كاندوم هم ايرادي دارد؟……………………….بله
و تا جندوقت از تيغ براي اصلاح موهاي زائد استفاده نكنم؟……………………همیشه
-
- من دخترو مجردم میشه برا من یک پزشک زن برا برداشتن خال گوشتی تو منطقه پونک معرفی کنید بعدشم من واقعا نمیدونم اینا زگیل یا خال گوشتی ولی با توضیحات شما بیشتر میاد که خال گوشتی باشه از اینکه به موقع و خوب جواب دادید ممنونممممممم
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
متاسفانه فردی را نمی شناسم که خدمت تان معرفی کنم
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

