به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,964 پرسش)
مجتبی چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 204 مشاهده پرسش
سلام وقت بخیر ..اقای دکتر من در قسمت تناسلی الت تناسلی خودم ضایعه جوش مانند .شبیه به زگیل دارم که پنج شش تا کنار هم هستن و ریز..دوبار لیزر کردم ولی مجدد دوباره ظاهر شدن..به نظرتون اینا زگیل هستن..و با توجه به دوبار لیزر کردن و نتیجه نگرفتن چیکار کنم الان.-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
خیر زگیل نیستند
-
- سلام دکتر. من 4ماه پیش دونه ای زدم پایین ناحیه تناسلی و هی بیشتر شد.یکی از دکترا گفت با محلول درست میشه ولی چون مجردی نمیتونیم پاپ اسمیر کنیم. رفتم ی دکتر دیگه اون گفت دهانه واژن و مخاط واژن رو کامل فراگرفته مثل زمین چمن!کلی روحیم گرفت و همه رو لیزر کردن برام هم ابتدای واژن و هم خارج واژن ک نزدیک مقعد بود. مردم و زنده شدم از درد و خونریزی هم داشتم.خیلی زخمم.نمونه فرستادن پاتولوژی.دارم میمیرم از استرس چکار کنم
-
غزل دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
قطعی گفتن زگیل هست. ولی جواب پاتولوژی نیومد که تایپش مشخص بشه. زگیلی که همه جام رو فرا گرفته سرطان هست؟ من دیگه سرطان گرفتم؟ برمیگردن بازم؟الان حتی نمیتونم راه برم. -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
-
غزل چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
دکتر من بعد از لیزر دچار خارش شدید واژن شدم و ازین موضوع همش گریه میکنم. پماد جنتامایسین استفاده میکنم. علت چیه؟ -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
معمولا زخم باعث خارش می شود می توانید قرص ستریزین ۱۰ میلی روزانه یک عدد استفاده کنید
- نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر من دیروز در مورد ضایعاتی که روی واژنم بوجود اومده ازتون سوال کردم پیام اومد که جواب دادید اما من وقتی کد رهگیری رو میزنم هیچ پاسخی به سوالم داده نشده و دیگه اینکه من نمیتونم براتون عکس ارسال کنم چون فایلم مورد قبول نمیشه. باید چیکار کنم؟
- سالام اقاي دكتر ١٠ روز پيش من احساس سوزش ميكردم تا اينكه ديروز فهميدم يك زيگسل خيلي كوچيك دارم رفتم پيش دكتر و ازمايش نويشتن من رابطي نداشتم ولي استخرو ليزر و اپيلاسيون تو اين مدت رفتم برام جاي سوال از كجا گرفتم؟؟؟واينكه اين زيگيل ديروز قرمز بود امروز سفيد شده؟
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
-
nipor سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
آقاي دكتر من پيش زنان رفتم گفتن زگيل و الن ٤ روز من از ناراحتي افسردگي گرفتم شما ميگين زيگيل نيس -
nipor سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
تو رو خدا كمكم كنيد من الان چيكار كنم فردا گفته برم بر ميدارن برم يا نه -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
- نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام من زگيل تناسلي داشتم ولي ازمايش hpv دادم جواب منفي بود امكان داره دكتر اشتباهي متوجه شده باشه وزگيل نباشه مشكل پوستي باشه و كسي كه زگيل داره حتما ويروس hpvداره پس چرا جواب ازمايش من منفي بوده
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

