به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهتاب شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 213 مشاهده پرسش
    سلام من سرخود برای یک زائده گوشتی که در نواحی مقعدم بوجود آمده از قطره کوردیون دارم استفاده میکنم ایا خطری نداره وموثر هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      مواظب باشید دچار زخم وسیع ناشی از مصرف اسید نشوید

  • تصویر کاربر ط.م پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 242 مشاهده پرسش
    سلام.وقت بخیر دکتر تو عکسها شما قبل عید گفتید زگیل نیست.دکتر زنان هم نشان دادم چند روز پیش گفتند زگیل نیست.ولی یکم شک داشتند گفتن نیاز به نمونه و لیزد نیست صبر کنم تا دوز سوم واکسن.اگه زگیل نیست پس چی هست اینا؟ورودی مجرای ادرار هم هست.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر م.م جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشیداقای دکتر من دختری 33 ساله مجرد و باکره هستم دو سال پیش دچار زگیل تناسلی شدم و با دو سه جلسه ضایعه برطرف شد تا یک و سالو نیم بعد ک شک ب عود زگیل کردم ک دکترم هم مطمءن نبودن زگیل هستن ولی بدایو کرایو انجام دادحالا اقای دکتر سوالم اینه ک الان ک دوسال گذشته و تو طول این دوسال فقط این موارد برام پیش اومده امکان داره ک این ویروس از بدنم دفع شده باشه ؟و اینکه دو مرحله واکسن رو زدم و فقط یکی دیگه مونده سال بعدیم اینه ک من خواستگار دارم و خیلی پافشاری میکنه ولی میترسم تمام ترسم اینه ک به همسرم انتقال داده بشه و بعد برا همسرم مشکل بوجود بیاد لطفا راهنماییم کنید ک چ جوابی ب ایشون بدم چون تمام ترسم از ازدواج همینه..ممنون میشم جواب سوالاتمو بدید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر اشکان شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 249 مشاهده پرسش
    سلام جناب آقای دکتر بزرگوار
    آقای دکتر لطفا بفرمایید که بعداز لیزر زیگیل تناسلی که داشتم(۳ روز پیش) .بعد چه مدت میتوانم سکس داشته باشه ؟
    پیشاپیش کمال تشکر را دارم از اطلاعات بالای شما و تجربیات عالی و شخصیت شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      2 تا 3 هفته

  • تصویر کاربر محمد شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 210 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز.آیا بعد از لیزرکردن زگیل تناسلی آن زگیل باید همسطح بدن باشد یا برجستگی هنوز دارد.در شهرستان لیزر کردم ۴روز گذشته. ولی نگاهش میکنم هنوز برجسته هست.اگر نباید برجسته بماند دوباره باید لیزر شود؟باتشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      با لیز همان لحظه کامل از بین میره و اصلا برجسته نخواهد بود احتمالا شما فریز(کرایو) کرده اید نه لیزر

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید