به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,964 پرسش)
! شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 223 مشاهده پرسش
سلام دكتر من چند روز پيش ليزر زگيل انجام دادم ولي متوجه شدم كه يكيش جا مونده دوباره رفتم ولي دكتر با بدرفتاري ازم پرسيد كه كجاست و وقتي جارو نشون دادم بدون روشن كردن دستگاه مكش ليزر كرد كمتر از يك ثانيه و اينكه اندازه زگيل خيلي كوچك بود الان ممكنه بخاطر روشن نكردن دستگاه مكش دوباره زگيل پخش بشه؟ و اينكه چون جاي ليزر زخم نميتونم درست تشخيص بدم ولي فكر ميكنم ايشون كنار ز گيل ليزر كرده نه خودشو ازون جايي كه ديگه تمايلي براي رفتن پيششون ندارم ميتونم با اسيد توي خونه خودم از بين ببرمش؟ ممنون- سلام وقت به خیر
ببعد از درمان زیگیل ها حال به هر طریقی آیا برای دفع ویروس که در بدن هست قرصی را پیشنهاد میکنید؟
راستی چرا بعضی ها حتی با رابطه جنسی با فرد مبتلا این ویروس نمیگیرن ؟ به خاطر سیستن ایمنی بدن است؟ - سلام و با عرض خسته نباشید.
من چند روز پیش روی الت تناسلی خود یک جوش قرمز رنگ مشاهده کردم که به مرور زمان کوچک شده. ولی ترمیم نیافته.
این جوش در محلی رخ داده که قبلا طی عمل اصلاح بریدگی کوچکی توسط قیچی ایجاد شده بود و دارای مقادیری گوشت اضافه بوده. جوش دقیقا روی این محل زده شده. ولی لازم به ذکر است که در زمان مشاهده جوش بنده در روزهای قبلش دارای رابطه جنسی بودم به صورت 2.3 روز مداوم.
به نظرتون این جوش چیست
ایا نیاز به مراجعه به دکتر میباشد؟-
بهرامیان چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
لطفا راهنمایی کنید -
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
- نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام من ۱ هفته پیش رابطه جنسی با دوست دختر داشتم در حین رابطه متوجه شدم ایشون زیگیل تناسلی داره میخاستم ببینم الان منم مبتلا میشم و اینکه راهی برای پیشگیری هست؟ممنون.
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
اخمتالش هست راهی برای پیشگیری نیست ولی واکسن بزنید
-
- باسلام و احترام
به تازگی FDA طی مطالعات اخیرش در بیانیه ای تزریق واکسن گارداسیل رو برای زنان و مردان تا چهل و پنج ساله توصیه کرده،
من سی و پنج ساله و همسرم سی و نه ساله هستیم. می خواستم از خدمتتون سوال کنم آیا گارداسیل 9 در ایران موجود هست و اگر بله هردو می تونیم استفاده کنیم (چون جایی خوندم که آقایون باید گارداسیل چهار رو تزریق کنن فقط)
با سپاس فراوان-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
خیر ۹ در ایران نیست ولی میشه فعلا ۴ را زد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

