به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,964 پرسش)
سما جمعه ۱۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 381 مشاهده پرسش
من الان حدود ١ ساله فقط ٢ تا زگيل دارم كه با أسيد ميسوزونم ولى رشد ميكنه. ولي أصلا زياد نشده. احتمال داره hpv باشه يا نه؟-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
عکس کاملا تار هست و قابل تشخیص نیست
-
- سلام
در
جاى ليزرم يك دونه سفيد مثل جوش زده
ميتونه دوبا ره زگيل باشه مرسى-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
نمیشه بطور قطع گفت ولی امکانش هست ککه عود نقطه ای در محل لیزر باشد.
-
- سلام
من ٢ ماه پيش چند زگيل همسطح داشتم كه ليزر كردم
الان يك دانه سفيد مثل جوش روى جاى يكى از انها زده
خواستم ببينم ميتونه زگيل باشه
مورد ديگه يك چيزى شبيه خال كه لطفا نظرتون راجب به اون هم بگين
لطفا نظر تون در مورد روال ترميم جاى ليزر هم بگين تا من طبق فرمايش شما يك ماه ديگه براى چك كردن برسم خدمتتون
باتشكر-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
نمیشه بطور قطع گفت ولی امکانش هست که عود نقطه ای در محل لیزر باشد.
این چیزی که در عکس هست زگیل نیست.
معمولا ظرف 3 تا 4 هفته بهبود می یابد ولی در کل یک روند 6 ماهه برای بهبودی کامل دارد البته چون لیزر کمی عمقی انجام می شود تا احتمال عودش کمتر شود لذا همیشه جاش پا برجا باقی خواهد ماند.
-
- کسی که زگیل تناسلی دارد حتما دچار ویروس hpv می باشد یا خیر ؟ حالا چه خوش خیم چه بد خیم ؟ و اینکه کسی با وجود زگیل تناسلی میشود اصلا دچار hpv نشده باشد؟
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
کسی که زگیل تناسلی دارد حتما دچار ویروس hpv می باشد یا خیر ؟ حالا چه خوش خیم چه بد خیم ؟…………………………بله مبتلا می باشد
و اینکه کسی با وجود زگیل تناسلی میشود اصلا دچار hpv نشده باشد؟………………………خیر
-
- سلام
مي خواستم ازمايشمو ببينيد و بگيد چه مشكلي دارم و زيگيل تناسليم نوع چند هستش و مشكلي دارم ندارم
و دارو هايي كه بايد مصرف كنم چي هستش؟؟
و قرص پاورفيت به جاي قرص ahcc مي تونم استفاده كنم اگه مي تونم دو روز چنتا بايد بخورم؟؟
اگه نه دارويي يا قرصي كه تو تهران پيدا بشه و سيستم ايمني بدنم و بالا ببره بهم معرفي كنيد ممنون مي شم????-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام این آزمایش پاپ اسمیر هست و تغییرات سلولی دهانه رحم را نشان می دهد نه وجود ویروس و نوع آن را
این آزمایش خوشبختانه تغیرات سلولی ندارد و فقط کمی التهاب دارد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

